با محبت آمیز ترین شهرهای جهان آشنا شوید(بخش دوم)

به گزارش اکسپرس بلاگ، تجربه سفری متفاوت با مهمانوازی دوچندان

ممکن است برای شما هم به عنوان یک جهانگرد یا گردشگر بارها و بارها رخ داده باشد که از همان ابتدای ورود به کشور یا شهری با مردم آن منطقه احساس صمیمیت نموده و حس جدایی و غربت کمتری به سراغتان می آید. همین مهم یعنی رفتار مناسب و مهربانانه افراد محلی در شهرهای گردشگری به عنوان یک عامل و قاعده مهم در تجربه سفر جهانگردان به شمار می رود.

با محبت آمیز ترین شهرهای جهان آشنا شوید(بخش دوم)

در این مطلب به معرفی 5 شهر دیگر از نقاط مختلف دنیا می پردازیم که مهمان نوازترین اهالی را دارد که همواره آغوش شان برای مسافران و گردشگران باز است. پس با خبرنگاران همراه باشید.

5- پارک سیتی | یوتا

پارک شهر، محلی کوهستانی در یوتا می باشد که برترین و محبت آمیز ترین محل در فصل زمستان شناخته شده است، این مطنقه بخصوص در فصل زمستان گردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند.

توریستان هنگامی که به پارک شهر وارد می شوند با میهمان نوازی گرم و صمیمانه ای رو به رو می شوند که کم نظیر است. برای مثال افراد محلی به توریستان شیرینی و کوکی تعارف می نمایند و به تعریف کردن داستان های جالب و شنیدنی خود می پردازند.

6- گالوی | ایرلند

تنها با یک نظر به شهر گالوی به این نکته پی می برید که اصلا نمی گردد این مکان را دوست نداشت. علاوه بر زیبایی، از جذابیت های این شهر در ایرلند می توان به موسیقی و خوانندگانی با صداهای آسمانی اشاره نمود. اگر در شهر گشت و گذار کنید بارها و بارها نوازندگانی را می بینید که به صورت زنده ساز می زنند و آواز سر داده اند. موسیقی و خوردن غذای خیابانی از بارزترین خصوصیات این شهر است و به جرات می توان گفت مردمانی بسیار میهمان نواز دارد. آنها درواقع با موسیقی های شان فریاد می زنند که دوستدار گردشگران هستند.

7- ساوانا | گرجستان

اگر بخواهیم در یک کلام ساوانا را توصیف کنیم باید بگوییم: مکانی زیبا با مردمانی میهمان نواز. مردمان این منطقه کمی زیادی حرف می زنند اما بسیار سرگرم نماینده و دوست داشتنی بوده و همواره لبخند به لب دارند.

ساوانا شهرستانی است که می توان بی دغدغه و نگرانی در آن به پیاده روی و گردش پرداخت. بعضی عقیده دارند به دلیل شکاف فرهنگی که در ساوانا وجود دارد، ممکن است پشت این آرامش و امنیت، خطراتی نیز در کمین باشد، اما این تنها یک نظریه است. جالب است بدانید در نمای این شهر از عناصر صلح آمیز زیادی استفاده شده است.

8- کراکوف | لهستان

اگر حتی یک بار به کراکوف سفر کنید دفعات آینده حتما مشتاق تر از پیش به آن باز می گشت. شهری پر تکاپو و جالب از لحاظ فرهنگی، هنری و تاریخی. ساختمان هایی قدیمی این شهر و معماری های آن بسیار شگفت انگیز است. پیاده رو های زیبا در سراسر این شهر دیده می گردد. می توان ساعت ها در کنار رودخانه ویسلا قدم زد و لذت برد. کراکوف شهری است از نظر تاریخ مهم و پیچیده اش که تاریخ کهن اروپا را حفظ نموده است، زبانزد می باشد. در این شهر تمامی ساکنان با مهربانی از گردشگران استقبال می نمایند.

9- بروژ | بلژیک

بروژ به شهرهای درون قصه شباهت دارد. این شهر زیبا دارای مناظری دیدنی و سحر آمیز است و صحنه های جالب زیادی را می توان در این شهر مشاهده کرد. قایق ها در حال عبور از کانال ها، زنانی در حال بافتن تور، مردانی در گوشه و کنار در حال روایت کردن داستان قهرمانی های شان ، مغازه دارانی خندان، کافه هایی با شکلات و قهوه داغ همه و همه در کنار هم تصویری از بروژ را می سازند.

منبع: الی گشت
انتشار: 24 فروردین 1401 بروزرسانی: 24 فروردین 1401 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 20697

به "با محبت آمیز ترین شهرهای جهان آشنا شوید(بخش دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با محبت آمیز ترین شهرهای جهان آشنا شوید(بخش دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید