تور آلمان ارزان: با زیباترین دیدنی های کیل آلمان آشنا شوید

به گزارش اکسپرس بلاگ، با توجه به اینکه کشور آلمان یکی از کشورهای قدرتمند جهان است می توان انتظار داشت که در زمینه جذب جهانگرد نیز به خوبی عمل نموده باشد این کشور با وجود شهرهای گوناگون خود و پیشینه تاریخی و فرهنگی خود از اهمیت جهانگردی بالایی برخوردار است و به یکی از مهم ترین قطب های جهانگردی در جهان تبدیل شده است. از مهم ترین دیدنی های این کشور می توان به شهر زیبای کیل اشاره نمود شهری با قدمت تاریخی بالا و جاذبه های متعدد این شهر در یکی از استان ها با نام اشلسویگ واقع شده است و در بخش مالی این کشور قرار گرفته است. جمعیت این منطقه 236 هزار نفر است با توجه به اینکه این شهر یکی از مهم ترین شهرهای بندری در آلمان است هر ساله تاجران زیادی از مرزهای این شهر عبور می نمایند بنابراین اهمیت مالی و جهانگردی این شهر بسیار بالا است و مقدار گردشگر های آن هر ساله رو به افزایش است. این شهر زیبایی های زیادی دارد که در ادامه این مقاله جهانگردی با آن ها آشنا خواهید شد.

تور آلمان ارزان: با زیباترین دیدنی های کیل آلمان آشنا شوید

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

دیدنی های مهم شهر کیل:

این شهر بندری با وجود جاذبه های بی شمار خود از سوی گردشگران زیادی مورد توجه است این شهر زیبا در نزدیکی هامبورگ واقع شده است و دارای جاذبه های زیادی است این قطب توریستی هر ساله از سوی گردشگران زیادی مورد توجه است. و نزدیک بودن این شهر به هامبورگ موجب شده است تا گردشگران سفری به این منطقه نیز داشته باشند و خیلی از در سفرهای خود می پرسند که از کدام مکان های دیدنی هامبورگ دیدن کنیم؟

زیردریایی یو - 995:

یکی از مهم ترین جاذبه های این شهر زیردریایی یو 995 می باشد که می توانید از آن بازدید به عمل آورید. این زیردریایی که سالانه مسافران زیادی برای دیدنی آن به این شهر سفر می نمایند از اهمیت ویژه ای برخوردار است و برای مردم کشور آلمان به عنوان یک نماد بزرگ شناخته می شود. بازدید از این جاذبه همه روزه از ساعت 9 صبح الی 21 شب امکان پذیر است و مسافران می توانند با پرداخت هزینه ای اندک از این زیردریایی زیبا بازدید نمایند. سال فراوری یو 995 به حدود 80 سال پیش و جنگ دنیای اول باز می شود که ارتش آلمان از آن به عنوان یک زیردریایی مهم استفاده نموده است و به عنوان یکی از اولین زیردریایی های ساخته شده در دنیا شناخته می شود. اگر قصد سفر دارید و می خواهید دیدنی های کیل آلمان را از نزدیک دیدن کنید پیشنهاد می کنیم حتما از این مکان دیدنی بازدید کنید و از سفر خود لذت ببرید.

کانال کیل:

کانال کیل یکی از مهم ترین آبراهه های کشور آلمان می باشد که دریای شمال و دریای شرق این کشور را به یکدیگر متصل نموده است. این کانال به یکی از شلوغ ترین دیدنی های کیل آلمان تبدیل شده است که سالانه میلیون ها نفر از آن بازدید می نمایند و در بخش های مختلف آن به سرگرمی می پردازند. طول این کانال حدود 98 کیلومتر می باشد که و به یکی از شلوغ ترین آبراهه های دنیا تبدیل شده است. شما مسافران عزیز می توانید از امکانات رفاهی مهم که در اطراف این ساخته شده است بهره ببرید و از سفر خود لذت ببرید. بعلاوه در این کانال می توانید قایق سواری را نیز تجربه نمایید. طبق آمار حمل و نقل دنیای سالانه بیش از 80 میلیون تن بار از این کانال عبور می نماید و به یکی از کانال های مهم مالی در کشور آلمان نیز تبدیل شده است.

کیلیر فورده:

یکی دیگر از دیدنی های کیل آلمان که می توانید در طول سفر خود به این شهر سفر نمایید کیلیر فورده می باشد که از جاذبه های سرگرمیی این شهر محسوب می شود. این مکان سرگرمیی یکی از مهم ترین منطقه ها مالی در این شهر نیر می باشد که از اهمیت بسیار زیادی برخودار است و بیشترین عایدی شهر کیل از آنجا استخراج می شود. این منطقه امکانات رفاهی و سرگرمیی زیادی وجود دارد که می تواند هر مسافری را مجذوب امکانات خود نماید. کیلیر فورده به عنوان یکی از برترین منطقه ها سرگرمیی در این کشور شناخته می شود و بعید است مسافری به شهر کیل سفر کند و از این منطقه سرگرمیی بازدید نکند. اگر قصد سفر به این شهر و بازدید از دیدنی های آن را دارید این منطقه همه روزه برای بازدید عموم آزاد است و می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

بنای یادبود کیل:

در این شهر یک بنای یادبود مهم وجود دارد که در سال 1936 معماری و ساخته شده است. این بنا یک برج آجری به ارتفاع 70 متر می باشد که در بخش مرکزی این شهر واقع شده است. بعلاوه این بنا به عنوان یادبود از جنگ دنیای اول شناخته می شود. بازدید از این مکان دیدنی همه روزه برای بازدید عموم آزاد می باشد و اگر به این شهر سفر نموده اید و می خواهید از دیدنی های کیل آلمان دیدن کنید پیشنهاد می کنیم حتما از این ساختمان بزرگ و قدیمی بازدید نمایید. در طول سال افراد زیادی از سراسر دنیا برای بازدید از آن بازدید می نمایند.

این شهر یکی از مهم ترین مکان های دیدنی آلمان برای گردشگران ایرانی است و به علت اینکه یکی از شهرهای بندری است با اهمیت می باشد و هر ساله تاجران زیادی از ایران به این شهر سفر می نمایند.

منبع: دیجیاتور
انتشار: 12 مرداد 1401 بروزرسانی: 12 مرداد 1401 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 24068

به "تور آلمان ارزان: با زیباترین دیدنی های کیل آلمان آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: با زیباترین دیدنی های کیل آلمان آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید