برای انجام غربالگری شنوایی باید به خانواده ها التماس کنیم

به گزارش اکسپرس بلاگ، صادق زاده گفت:بسیار متاسف هستم که برای ترغیب خانواده ها برای شرکت در طرح غربالگری باید اصرار و بعضا التماس کنیم.

برای انجام غربالگری شنوایی باید به خانواده ها التماس کنیم

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از کرمان، عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان گفت: پیشرفت شگفت آور علم در عرصه های مختلف خصوصا راه چاره های تخصصی وعلمی پیشگیری از معلولیت ها ما را بر آن می دارد تا با استفاده از این یافته های علمی ارزشمند، سدی قوی ومحکم در برابر ایجاد معلولیت در جامعه ایجاد کنیم.

او با اشاره به اقدامات ارزشمند بهزیستی در توسعه فرهنگ پیشگیری در قالب اجرای طرح های غربالگری اضافه کرد: بهزیستی در سال های اخیر با همت کارشناسان و متخصصان تمام کوشش خود را برای به صفر رساندن معلولیت ها در سطح استان به کار گرفته است.

مدیر کل بهزیستی استان کرمان گفت:در غربالگری شنوایی خانواده باید در بدو تولد کودک برای غربالگری شنوایی مراجعه داشته باشند که در صورت مراجعه و در صورت وجود مشکل با انجام کار های توانبخشی قابل پیشگیری و درمان است، اما بسیار متاسف هستم که بایستی برای ترغیب بعضی خانواده ها برای شرکت در طرح های غربالگری اصرار وبعضا التماس کنیم.

صادق زاده بیان داشت:امیدواریم با اهتمام جدی تر خانواده ها به این مهم در قدم اول از تولد کودک دارای معلولیت پیشگیری ودر مرحله بعدی با غربالگری به موقع وشناسایی به وقت بچه ها دچار مشکل از پیشرفت وایجاد کم توانی بر اثر معلولیت در بچه ها جلوگیری گردد.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 17889

به "برای انجام غربالگری شنوایی باید به خانواده ها التماس کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای انجام غربالگری شنوایی باید به خانواده ها التماس کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید