برگزاری نشست تخصصی سفال با حضور هنرمندان رشته سفالگری در قزوین

به گزارش اکسپرس بلاگ، هم زمان با هفته صنایع دستی و به منظور آنالیز مسائل فعالان این عرصه، نشست تخصصی سفال، با حضور معاون صنایع دستی، کارشناسان و جمعی از هنرمندان رشته سفالگری قزوین در کارگاه امید شهردوست هنرمند پیشکسوت این رشته برگزار گردید.

برگزاری نشست تخصصی سفال با حضور هنرمندان رشته سفالگری در قزوین

به گزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین، در این نشست که روز چهارشنبه 21 خرداد 1399 برگزار گردید،موضوعات مختلفی چون مسائل مالی فراوریکنندگان صنایع دستی در ایام شیوع بیماری کرونا و راهکارهای رونق دوباره این صنعت در دوره پساکرونا، چگونگی تهیه مواد اولیه، بازاریابی بهتر برای محصولات، داشتن خلاقیت در فراوری و وجه تمایز آثار با محصولات مشابه، افزایش حجم فراوری، لزوم بسته بندی محصولات فراوریی و... مورد بحث و گفتگو نهاده شد.

در ادامه از بخش های مختلف کارگاه سفالگری امید شهردوست شامل آماده سازی بدنه و قطعات مختلف شامل ظروف، کاشی یا احجام تزئینی، بخش لعاب و پتینه، کوره پخت و احیا، بخش بسته بندی محصول و آماده سازی برای فروش و گالری محصولات آماده، بازدید شد.

در این برنامه مقرر شد برای بهره وری بیشتر و استفاده هنرمندان از تجربیات پیشکسوتان این حوزه و تحقق اهداف سال جهش فراوری، این جلسات به صورت منظم و با حضور تعداد بیشتری از سفالگران قزوین ادامه پیدا کند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 4755

به "برگزاری نشست تخصصی سفال با حضور هنرمندان رشته سفالگری در قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نشست تخصصی سفال با حضور هنرمندان رشته سفالگری در قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید