بهترین موزه باغ های مجسمه سازی با کلاس جهانی

به گزارش اکسپرس بلاگ، از این رو بازدیدکنندگان می توانند با رفتن به این موزه ها دو تجربه متفاوت را در اختیار گرفته و دچندان لذت ببرند.

بهترین موزه باغ های مجسمه سازی با کلاس جهانی

جهت دریافت خدمات ساخت ویلای مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

در این جا چند تا از بهترین موزه باغ های مجسمه ای دنیا، از جنوب آفتابی فرانسه گرفته تا سواحل کورنوال را معرفی می کنیم که در کلاس دنیای یونسکو قرار گرفته و به شهرت دنیای دست پیدا نموده اند.

موزه رودین پاریس

آگوست رودین یکی از مهم ترین مجسمه سازان تاریخ است. امروزه بسیاری از مهم ترین کارهای وی را می توان در موزه رودین پاریس یافت؛ جایی که این هنرمند فرانسوی متولد و مستقر شده است. سرگرمی در این موزه، شامل فضای داخلی و پارک مجسمه سازی وسیع سه هکتاری می گردد؛ راهی ایده ال برای دیدن بدنه کار رودین است.

گالری ملی باغ مجسمه های هنری در واشنگتن دی سی

به عنوان موزه ملت جا تعجب نیست که گالری ملی هنر در واشنگتن دی سی دارای مجسمه هایی در سطح دنیای است. با توجه به مقیاس های برجسته آن ها، قطعات خاص در خارج قرار گرفته اند و در انتهای باغی که چند قدم از موزه دور نیست، به اوج خود می رسند.

موزه و باغ مجسمه های هیرشهرن در واشنگتن دی سی

درست روبه روی مرکز خرید ملی، موزه و باغ مجسمه های هیرشهرن قرار گرفته است. به عنوان بخشی از اسمیتسونیان، این موزه دارای 12 هزار اثر هنری است که شامل 60 مجسمه مدرن و معاصر که درست در خارج از دیوارهای آن نصب شده، می گردد.

موزه باربارا هپورث در سنت ایوز

در طول جنگ دنیای دوم، باربارا هپورث، هنرمند انگلیسی و دیگر چهره های مدرنیست، مستعمره یک هنرمند را در St Ives، یک شهر ساحلی در Cornwall ایجاد کردند. وی در استودیوی Trewyn زندگی کرد، کار کرد و درگذشت؛ مکانی که در نهایت به موزه و باغ مجسمه های باربارا هپورث تبدیل شده و شهرت یافته است.

منبع: گردشبان
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 9030

به "بهترین موزه باغ های مجسمه سازی با کلاس جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین موزه باغ های مجسمه سازی با کلاس جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید