برترین های بارسلونا در یک روز

به گزارش اکسپرس بلاگ، همه این شهر زیبا را به خاطر باشگاه فوتبالش می شناسند، اما شما باید بیشتر با آن آشنا شوید! بارسلونا علاوه بر باشگاه فوتبال قوی، چیزهای سحر آمیز دیگری هم دارد!

برترین های بارسلونا در یک روز

اگر تنها یک روز را در بارسلونیا می گذرانید و می خواهید برترین استفاده را از آن ببرید و جاذبه های شاخص شهر را ببینید، این راهنما همان چیزی است که به آن احتیاج دارید. در این شهر زیبا خیابان های پر جنب و جوش، موزه هنری و خیلی تماشای های دیگر انتظارتان را می کشند.

شهر بارسلونا مثل پاریس و رم شناخته شده نیست و همین یکی از زیبایی های آن است. چرا که نمی دانید دقیقا قرار است با چه چیزه رو به رو بشوید و مکان های زیادی برای سورپرایز کردن شما دارد!

خب کوله بارتان را جمع کنید و آماده ماجراجویی بشوید، شما تنها 1 روز وقت دارید!

ساعت 9 صبح: کلیسای ساگرادا فامیلیا (مدت زمان بازدید: 1 ساعت)

این مکان بیشتر به یک کاخ شبیه است تا کلیسا. از این کلیسای جامع به عنوان برترین کار و در واقع شاهکار آنتونی گائودی تقدیر به عمل آمده. کار ساخت این کلیسای خیره نماینده که در محله ایگزامپل واقع شده، در سال 1882 شروع شد.

ساعت 10:15 دقیقه صبح: آوینگودا دیاگونال (مدت زمان بازدید: 30 دقیقه)

آوینگودا دیاگونال عریض ترین و یکی از مهم ترین خیابان های شهر بارسلونا است، پس خودتان قضاوت کنید، می توانید بارسلونا را بدون بازدید از این خیابان ترک کنید؟! این خیابان زیبا از طریق یکی از پیشگامان برنامه ریزی شهری (شهرسازی) بارسلونا، IIdefons Cerda طراحی شد. آوینگودا دیاگونال شهر را به دو قسمت تقسیم می نماید و با طی کردن این خیابان از قسمت شرقی به غربی و یا بالعکس می رسید. طول آوینگودا دیاگونال کیلومتر است!

ساعت 10:50 دقیقه صبح: کاسا میلا (مدت زمان بازدید: 15 دقیقه)

کاسا میلا که به عنوان لا پدررا هم شناخته می گردد، یکی از بناهای بارسلونا است که از طریق آنتونی گائودی طراحی شده است. این ساختمان آپارتمانی در بین سال های 1906 تا 1912 ساخته شد و امروزه به عنوان پایگاه یونسکو و مرکز فرماندهی فونداسیو کاتالونیا - لا پدرا شناخته می گردد.

ساعت 11:10 دقیقه پیش از ظهر: کاسا باتلو (مدت زمان بازدید: 15 دقیقه)

کاسا باتلو یکی از سه ساختمان غیر عادی در امتداد پاسیج د گراسیا است که همراه با کاسا آماتلر و کاسا لئو - موررا بلوک ناسازگار را تشکیل می دهند. این ساختمان در اصل به عنوان خانه یک خانواده میانه ساخته شده بود.

ساعت 11:25 دقیقه پیش از ظهر: کاسا آماتلر (مدت زمان بازدید: 15 دقیقه)

این ساختمان هم یک خانه بوده است که همان طور که گفتیم به همراه کاسا باتلو گائودی و کاسا لئو - موررا دومنچی آی مونتالر در امتداد پاسیج د گراسیا واقع شده اند و به خاطر طراحی خاصی که دارند با یکدیگر به نام بلوک ناسازگار خوانده می شوند. این خانه در سال 1898 از طریق آنتونی آماتلر ساخته شد.

ساعت 11:40 ئقیقه پیش از ظهر: کاسا لئو - موررا (مدن زمان بازدید: 15 دقیقه)

این هم سومین ساختمان بلوک ناسازگار! این ساختمان به خاطر معماری خاصی که دارد به یکی از جاذبه های بارسلونا تبدیل شده است. کاسالئو - موررا را دومنچی آی مونتالر در سال 1902 ساخت.

ساعت 12:05 دقیقه ظهر: پلازا د کاتالونیا (مدت زمان بازدید: 45 دقیقه)

پلازا د کاتالونیا یک میدان عمومی بزرگ به مساحت 50.000 متر مربع است که در حاشیه آن ساختمان های تاریخی و مهمی جای گرفته اند. این شلوغ ترین میدان شهر است. پلازا د کاتالونیا در بین شهر قدیمی و منطقه ایگزمپل واقع شده است.

ساعت 12:55 دقیقه ظهر: لا رامبلا (مدت زمان بازدید: 45 دقیقه)

لا رامبلا یک بلوار 1.2 کیلومتری در وسط بارسلونا است. این همان جایی است که تمام گردشگران برای گشت و گذار در شهر و تماشا جاذبه های آن از آن عبور می نمایند. عبور از قسمت میانی بلوار تنها برای عابر پیاده مجاز است.

ساعت 1:40 دقیقه ظهر: لا بوکوئریا (مدت زمان بازدید: 30 دقیقه)

این جا یک مرکز خرید بزرگ و سر باز است که در نزدیکی لا رامبلا واقع شده است. در این مرکز خرید هیجان انگیز انواع و اقسام میوه های اسپانیایی را خواهید دید. از چشیدن طعم این خوراکی های ناب غافل نشوید!

ساعت 2:15 دقیقه ظهر: کلیسای جامع بارسلونا (مدت زمان بازدید: 1 ساعت)

این کلیسای زیبا، کلیسای اسقف اعظم بارسلونا است. این کلیسا در منطقه ای مرتفع در باری گوتیک و در مرکز بارسلونا جای گرفته و به نام لا سئو هم شناخته می گردد.

ساعت 3:15 دقیقه بعد از ظهر: موزه فردریک مارس (مدت زمان بازدید: 1 ساعت و 30 دقیقه)

موزه تماشای فردریک مارس در محله گوتیک بارسلونا واقع شده است. این موزه خانه مجموعه شخصی مجسمه های فردریک مارس است. فردریک دارای مجموعه گسترده ای از مجسمه های آنتیک بود.

ساعت 4:50 دقیقه عصر: موزه پیکاسو (مدت زمان بازدید: 1 ساعت و 30 دقیقه)

این جای آخری است که در بارسلونا بازدید می کنید پس حواستان را حسابی به آثار هنری اش جمع کنید! موزه پیکاسو در سال 1963 باز شد و میزبان 4000 اثر هنری بود که در محفظه های شیشه ای با زیبایی تمام به نمایش گذاشته شده بودند. بیشتر آثار هنری موزه از طریق یکی از دوستان نزدیک پیکاسو به موزه اهدا شده است.

منبع: فوت و فن / visitacity.com
انتشار: 20 مرداد 1401 بروزرسانی: 20 مرداد 1401 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 24338

به "برترین های بارسلونا در یک روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین های بارسلونا در یک روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید