به تیم های نفتی لیگ برتر ویژه توجه گردد

به گزارش اکسپرس بلاگ، سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: از مسئولان می خواهم با توجه به اینکه سه تیم نفتی لیگ برتر طرفداران پر شوری دارند، عنایت ویژه ای به آن ها داشته باشند.

به تیم های نفتی لیگ برتر ویژه توجه گردد

به گزارش از ، مهدی تارتار سرمربی نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل پارس جنوبی جم بیان نمود: با این شرایط و با توجه به نزدیکی بازی ها نتوانستم خودم را قانع کنم تا در این برهه تیم را رها کنم، اما به طور قطع در تعطیلات نیم فصل یک تصمیم جدی خواهم گرفت.

او اضافه کرد: روز های خوبی در جم داشتم و خیلی خوشحالم که اینجا هستم. باید از طرفداران دو تیم تشکر کنم که قبل از بازی ما را به ما لطف داشتند. انگار در خانه خودمان بودیم. دلتنگ این طرفداران بودم و آرزوی موفقیت برای آن ها می کنم.

سرمربی پارس جنوبی جم بیان نمود: بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول پارس جنوبی متفاوت عمل کرد و به گل هم رسید. در نیمه دوم تغییر تاکتیک دادیم و سعی کردیم با ارسال از جناحین به گل برسیم و خدا را شکر این کار هم جواب داد. چیزی نمانده بود که رکوردمان در هم بشکند، اما خدا عنایت کرد و توپ آخر با ضربه سر به گل تبدیل شد. فکر می کنم مساوی هم در مجموع عادلانه بود.

تارتار در پاسخ به اینکه باتوجه به مسائلی که شرکت نفت دارد آیا تیم نفت مسجدسلیمان هم با مسائل اقتصادی دست و پنجه نرم می نماید؟ گفت: شرایط ما از پارس جنوبی بدتر است. تا جایی که من می دانم حدود 40 تا 50 درصد قرارداد به بازیکنان پارس پرداخت شده است، اما در تیم ما به جز دو بازیکن که 50 درصد گرفته اند، سایر بازیکنان 20 درصد گرفته اند، ولی خدا را شکر توانستیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

او ادامه داد: از مسئولان می خواهم با توجه به اینکه این سه تیم نفتی طرفداران پر شوری دارند، عنایت ویژه ای به آن ها داشته باشند. امیدوارم سریع تر یاری ها انجام گردد تا این تیم ها دچار مشکل نگردد.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان درباره اینکه پیش از این بازی اعلام نموده بود آخرین حضورش روی نیمکت نفتی هاست و آیا همچنان همین تصمیم را دارد، گفت: اجازه بدهید این سؤال را جواب ندهم، چون ما هر چقدر فکر می کنیم می بینیم با توجه به زمان بندی مسابقات هنوز دو سه بازی تا نیم فصل زمان داریم. با این شرایط و با توجه به نزدیکی بازی ها نتوانستم خودم را قانع کنم تا در این برهه تیم را رها کنم، اما به طور قطع در تعطیلات نیم فصل یک تصمیم جدی خواهم گرفت.

ک

upst.ir: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 103

به "به تیم های نفتی لیگ برتر ویژه توجه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به تیم های نفتی لیگ برتر ویژه توجه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید