تعیین تکلیف لیگ غریق نجات پس از 2 سال

به گزارش اکسپرس بلاگ، فدراسیون نجات غریق و غواصی با بررسی شرایط تیم های شرکت کننده در لیگ 98 نجات غریق و معین تیم های برتر در هر دو بخش مردان و بانوان، پرونده این رقابت ها را مختومه گفت.

تعیین تکلیف لیگ غریق نجات پس از 2 سال

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، مسابقات باشگاهی نجات غریق دو سال پیش در هر دو بخش مردان و بانوان برگزار گشت، اما پاندمی کرونا نیمه تمام ماندن رقابت ها را در پی داشت. در واقع در قسمت مردان مسابقات در دو مرحله استخری برگزار گشت، اما برگزاری رقابت ها در بخش ساحلی به نتیجه نرسید. در قسمت بانوان هم تنها رقابت های مرحله نخست استخری برگزار گشت.

اینگونه رقابت های لیگ 98 نجات غریق ناتمام ماند و سال 99 هم به علت ادامه گستردگی ویروس کرونا پیگیری نشد.

به همین علت کمیته مسابقات فدراسیون نجات غریق طی نشستی بررسی این دوره مسابقات به منظور مختومه اعلام کردن پرونده آن با معین تیم های برتر را در دستور کار قرار داد. این نشست با حضور هاشم محتشمی سرپرست دبیری فدراسیون، مجتبی ارشدی نایب رئیس فدراسیون، حبیب خمجانی مسئول کمیته داوران و سرپرست فنی لیگ 98، محمدجواد پذیرفته سرپرست کمیته مسابقات و ایران نژاد دبیر این کمیته برگزار گشت.

همچنین نمایندگان باشگاه های ستارگان دلفین (الف و ب)، عقاب نهاجا و نجات غریق البرز (حضوری) و نماینده تیم های بهرود بهبهان و کارون اهواز (وبیناری) از شرکت کنندگان در جلسه بودند.

در این نشست عملکرد تیم های شرکت کننده در لیگ 98 مورد بررسی قرار گرفت.

بر این اساس از میان هشت تیم شرکت کننده در چهارمین دوره لیگ نجات غریق مردان و 10 تیم شرکت کننده در دومین دوره لیگ نجات غریق بانوان، تیم های برتر به این شرح معرفی شدند:

بخش مردان (دو تیم به صورت مشترک دوم شدند)

1- تیم دورتیک تهران (456 امتیاز)

2- تیم عقاب نیروی هوایی ارتش (289 امتیاز)

2- تیم بهرود بهبهان (289 امتیاز)

بخش بانوان

1- تیم ستارگان دلفین الف (191 امتیاز)

2- مدرسه نجات غریق البرز (177 امتیاز)

3- ستارگان دلفین (130 امتیاز)

طبق مصوبه نشست موردنظر از این تیم ها با اهدای کاپ، مدال و حکم تقدیر می شود. قدردانی از دیگر تیم های شرکت کننده هم در دستور کار است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 15589

به "تعیین تکلیف لیگ غریق نجات پس از 2 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعیین تکلیف لیگ غریق نجات پس از 2 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید