تمامی برنامه های نوروزی شهرداری خرم آباد لغو شد

به گزارش اکسپرس بلاگ، شهردار خرم آباد گفت: در راستای مبارزه با کرونا هیچ کدام از برنامه های نوروزی شهرداری از جمله ایجاد مراکز اسکان، بهارمالگه ها برگزار نمی گردد.

تمامی برنامه های نوروزی شهرداری خرم آباد لغو شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، محمد شریفی مقدم دوشنبه 19 اسفند اضافه کرد: هیچ کدام از برنامه های نوروزی شهرداری از جمله ایجاد مراکز اسکان، بهارمالگه ها و برنامه های موسیقی برگزار نمی گردد. این اقدام در راستای اجرای سیاست های ستاد استانی مبارزه با کروناست.

شهردار خرم آباد اضافه کرد: پروژه رنگ آمیزی بلوارها، میادین و زیرگذرها همزمان با گندزدایی آنها در روزهای اخیر توسط نیروهای شهرداری شروع شده است اما در مجموع بخشی از هزینه های ستاد نوروزی شهرداری صرف مبارزه با بیماری کرونا می گردد. همچنین معابر، خیابان و مکان های عمومی به صورت شبانه روز با 20 هزار لیتر محلول ضدعفونی نماینده برای مقابله با شیوع ویروس کرونا گند زدایی می شوند.

شریفی ادامه داد: تاکسی های درون شهری موظف هستند همه روزه ساعت 9 تا 10 برای ضدعفونی خودرو به سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری مراجعه نمایند. ایمن سازی و ضدعفونی این ناوگان تا اعلام شرایط عادی در دستور کار قرار گرفته است.

این مسئول اعلام نمود: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری موظف شده روزانه نسبت به شست وشو و ضدعفونی اتوبوس ها، ساختمان ترمینال برون استانی، سالن های انتظار پایانه های سطح شهر و ساختمان های مربوط به شهرداری مرکزی اقدام کند.

وی مطرح نمود: ده ها بنر بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهر نصب شده است.

گردشگری: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 1564

به "تمامی برنامه های نوروزی شهرداری خرم آباد لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمامی برنامه های نوروزی شهرداری خرم آباد لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید