تیم های کشتی هر کمکی احتیاج داشته باشند دریغ نمی کنیم

به گزارش اکسپرس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، جواد معبودی فر عضو هیأت رئیسه فدراسیون کشتی گفت: کشتی به اسم ورزش ملی ما، همواره در میادین مختلف درخشیده است و ما هم تمام کوشش خود را می کنیم تا یاری های لازم را به تیم های ملی داشته باشیم.

تیم های کشتی هر کمکی احتیاج داشته باشند دریغ نمی کنیم

وی توضیح داد: در دو هفته گذشته تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد در رقابت های جام وهبی امره و جام یاشاردوغو شرکت نموده و ما خوشحالیم که میزبان کشتی گیران کشورمان بودیم.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون کشتی ادامه داد: عملکرد کشتی گیران ما در این مسابقات خوب بوده است و از اینکه کشتی گیران ما در مسابقات پیروز عمل می نمایند، احساس غرور می کنیم.

سرکنسول ایران در استانبول گفت: از اینکه در خدمت ورزشکاران به خصوص کشتی گیران هستیم خوشحالیم و هر کمکی که از دستمان بر بیاید برای تیم های ورزشی خواهیم کرد.

وی در سرانجام در خصوص مساعدت ها در خصوص اعزام تیم های ملی کشتی اعلام نمود: در بیشتر مواقع کشتی گیران از استانبول، راهی مقاصد خود برای حضور در مسابقات بین المللی می شوند و اگر زمان باشد میزبان نمایندگان کشورمان هستیم و هر زمان که فدراسیون کشتی بخواهد، همکاری لازم را هم در اعزام تیم ها به رقابت ها بین المللی بعمل می آوریم.

گردشگری: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 15023

به "تیم های کشتی هر کمکی احتیاج داشته باشند دریغ نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم های کشتی هر کمکی احتیاج داشته باشند دریغ نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید