جاذبه های دیدنی منطقه ابود بالی Ubud Bali

به گزارش اکسپرس بلاگ، جاهای دیدنی ابود بالی

اوبود (ubud) یکی از شهرهای مرکزی در بالی است، یکی از پرجاذبه ترین مکان های گردشگری قاره آسیا، در جزیره گیانیار (gianyar) بالی و شمال دنپاسار قرار گرفته و مرکز فرهنگی و هنری این جزیره است. ابود زیبایی های زیادی از جزیره بالی را در خود جای داده است. اوبود به علت دارا بودن ویژگی های خاص، از جمله آثار تاریخی و باستانی متعدد، فرهنگ ویژه، انواع هتل ها، رستوران ها و فروشگاه های دیدنی، آب و هوای مطبوع و منظره ها طبیعی زبانزد خاص و عام است.در ادامه همراه خبرنگاران باشید تا با دیدنی های ابود بالی بیشتر آشنا شوید.

جاذبه های دیدنی منطقه ابود بالی Ubud Bali
  • خرید در بالی را از قلم نیاندازید!
  • برترین هتل های ساحلی بالی ، اندونزی Bali
  • چگونه 24 ساعت را در بالی ، اندونزی بگذرانیم ؟ Indonesia

کاخ سلطنتی ابود

کاخ سلطنتی ابود یکی از جاهای تماشای ابود است و بناهای آن از سال های نیمه قرن 19 تا کنون به خوبی به جای مانده و معماری ویژه بالی و نیز مجموعه باغ های زیبا و مجذوب نماینده آن تماشای و جزو برترین آثار در میان دوستداران هنر بالی و جایی است که اجرای پایکوبی سنتی اهالی ابود در غروب خورشید در آن تماشایی است.

جنگل میمون ابود

جنگل میمون اوبود یکی از برترین جاذبه های گردشگری این شهر است. در این جنگل میمون هایی بسیار بانمک از گونه ماکاک - macaques - زندگی می نمایند که قدم زدن در کنار آن ها می تواند صفای خاص خود را داشته باشد. افزون بر میمون ها، در این منطقه می توانید از معابد قدیمی اوبود و بعلاوه مجسمه هایی جالب نیز تماشا کنید. فضا برای قدم زدنی آرامش بخش نیز کاملاً مهیا است. این جنگل در نزدیکی شهر اوبود واقع شده بنابراین برای دسترسی به آن کار دشواری در پیش رو ندارید.

غار فیل

غاری در روستای Bedulu - در 6 کیلومتری اوبود - وجود دارد که به غار فیل مشهور است. این غار نیز می تواند در سفرتان به اوبود یکی از مکان های قابل بازدید باشد. این غار در عین آن که بسیار زیبا و پرامکانات است، مهم ترین ویژگی و ارزشی که دارد به واسطه تاریخ غنی اش است. گفته می گردد قدمت این غار به قرن یازدهم میلادی می رسد و آن موقع به مثابه یک مکان جهت مدیتیشن ساخته شده است.

موزه رنسانس Blanco

این موزه نیز یکی از جاهای تماشای اوبود است که بد نیست اگر به این شهر از اندونزی سفر کردید به تماشا آن هم بروید. این موزه در واقع خانه و استودیوی استاد فیلیپینی - یعنی Don Antonio Blanco - است. در این موزه نقاشی های زیبای زیادی برای تماشا وجود دارند. اگر به بازار هنر رفتید، حتماً پس از آن به تماشا این موزه هم بیایید و بیش تر با هنر این منطقه آشنا شوید.

زمین های کشت برنج ابود

یکی دیگر از جاهای تماشای اوبود، زمین های کشت برنج است که در کنا رودخانه آیونگ واقع شده است. می توانید در این شالیزارها گشتی بزنید، از جنگل های کنار رودخانه عبور کنید و گذر از درختان نخل را تجربه کنید. در این مزارع کشاورزی برنج، چادرهایی هم برپا می نمایند که می توانید ساعاتی را در آنجا سپری کنید و از نزدیک کشت برنج را ببینید.

بازار سنتی ابود

در سفر به اوبود می توانید سری هم به بازارهای سنتی آن بزنید که در طبقات مختلف ساخته شده و درآن اجناسی دست سازعرضه می گردد که یا از پارچه درست شده اند یا چوبی اند.شال ها و روسری ها، کیف ها و پیراهن ها، چترها و اجناس دیگر را با گشتی در این بازارسنتی بیابید. البته قیمت ها کمی گران است اما ارزشش را دارد که چیزی را به سوغات ببرید.

یوگا بارن

به علت وجود فضاهای سرسبز متعدد و گرمسیری بودن جزیره بالی، فرصت خوبی برای ورزش هایی چون یوگا فراهم می گردد که می توانید در زیر آلاچیق های چوبی و در طبیعتی سرسبز بدان بپردازید. این منطقه یوگا بارن گفته می گردد که البته هزینه ای هم ندارد و انواع یوگا در آن برگزار می گردد که برای آرامش روح بسیار مناسب است.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 19 مهر 1403 بروزرسانی: 19 مهر 1403 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 30283

به "جاذبه های دیدنی منطقه ابود بالی Ubud Bali" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های دیدنی منطقه ابود بالی Ubud Bali"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید