جدید ترین مدل های کابینت مدرن در دکوراسیون های شیک آشپزخانه

به گزارش اکسپرس بلاگ، همانطور که در مطلب پیشین عرض کردیم، شاخصه اصلی کابینت مدرن ساده گرایی و طرح مینیمالیستی آن است. کابینت عنصری ضروری و غیرقابل چشم پوشی در دکوراسیون آشپزخانه است و علاوه بر اینکه بخش مهم و عمده ای از فضای ذخیره سازی آشپزخانه را تشکیل می دهد، می تواند در مشخص سبک و حال و هوای دکوراسیون آشپزخانه نیز تاثیر گذار و مشخص کننده باشد. کابینت های مدرن از لحاظ کیفیت و قیمت انواع مختلفی دارند اما مشخصه اصلی همه مدل ها در ارتفاع بلند و کشیده آنهاست که نسبت به کابینت های کلاسیک لاغرتر و کم عرض تر هستند.

جدید ترین مدل های کابینت مدرن در دکوراسیون های شیک آشپزخانه

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

کابینت های مدرن بدون فریم هستند و چهارچوب آنها در نمای کابینت ها قابل رویت نمی باشد. در حقیقت تنها چیزی که در نمای کابینت مدرن دیده می گردد مرز باریک بین درب ها و کشوی کابینت ها است. همچنین نمای درب کابینت کاملا ساده و تخت است که معمولا با دستگیره هایی ساده و کشیده همراهی می گردد. دستگیره کابینت مدرن نقش بسیار مهمی در افزایش ویژگی مدرن بودن دکوراسیون آشپزخانه ایفا می نماید بنابراین در هنگام انتخاب و خرید کابینت مورد نظر خود حتما به دستگیره ها توجه ویژه ایی داشته باشید. در دکوراسیون آشپزخانه مدرن باید از پنل های تخت و ساده بعنوان درب کابینت استفاده کرد و هیچگونه کنده کاری بروی درب های آنها وجود نداشته باشد. (دکوراسیون آشپزخانه کوچک با چیدمانی هوشمندانه و کاربردی)

بهتر است در تزیینات دکوراسیون آشپزخانه مدرن خود همواره حد میانه را رعایت کنید. در یک آشپزخانه با کابینت مدرن نباید در تزیینات اغراق کرد اما گاهی به مقدار کم می توان این کار را انجام دارد. اگر تمایل دارید این کار را انجام بدهید از زیبایی مواد طبیعی بهره ببرید. برای مثال از گره های سنگ مرمر یا چوب بلوط در دکوراسیون آشپزخانه بهره ببرید تا در عین سادگی به جذابیت و غنای آشپزخانه خود بیافزایید. (طراحی دکوراسیون منزل با گیاه بامبو / تصاویر)

منبع: اتاق
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 9673

به "جدید ترین مدل های کابینت مدرن در دکوراسیون های شیک آشپزخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدید ترین مدل های کابینت مدرن در دکوراسیون های شیک آشپزخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید