دیاباته در کنار جانواریو، رکوردی که شیخ می تواند در استقلال بشکند

به گزارش اکسپرس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، شیخ دیاباته مهاجم بلند قامت تیم استقلال مقابل ماشین سازی هم گلزنی کرد که این هشتمین گل این فصل وی بود. دیاباته با این گل در کنار مهدی قائدی در صدر جدول گلزنان لیگ برتر نهاده شد تا شانس خوبی برای آقای گلی داشته باشد.

دیاباته در کنار جانواریو، رکوردی که شیخ می تواند در استقلال بشکند

مهاجم آبی پوشان در حالی 8 بار گلزنی نموده که هیچ یک از این 8 گل از روی نقطه پنالتی نبوده و همه را در جریان بازی زده است.

دیاباته با این گل در کنار فابیو جانواریو، چهارمین گلزن برتر خارجی تاریخ باشگاه استقلال شد و این شانس را برای خود ایجاد کرد که خیلی زود در صدر این جدول قرار بگیرد.

بهترین گلزن خارجی تاریخ باشگاه استقلال یک ماشین گلزنی به اسم مامه تیام است که با 13 گل زده رکورددار بیشترین گل زده در بین بازیکنان خارجی استقلال است. تیام در حالی 13 گل برای آبیها زد که تنها 12 بار با پیراهن این تیم به میدان رفت و در مجموع لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا 13 بار برای این تیم گل زد.

جی لوید ساموئل بازیکن سابق استقلال، با 10 گل دومین گلزن برتر خارجی آبی پوشان است. ساموئل 92 بار با پیراهن استقلال به میدان رفته و در این تعداد بازی 10 بار گلزنی نموده است.

گوران یرکوویج مهاجم کرواتی که تنها یک فصل برای آبیها بازی کرد و 26 بار به میدان رفت، 9 گل برای این تیم زده تا سومین گلزن برتر خارجی آبیها باشد.

پیش از این فابیو جانواریو با 8 گل چهارمین گلزن برتر خارجی این تیم بود که حالا شیخ دیاباته با گلزنی مقابل ماشین سازی در کنار جانواریو نهاده شد.

جانواریو در 78 بازی پیروز به زدن 8 گل شد و دیاباته در حالی تعداد گلهای زده اش را به این عدد رساند که تنها 12 بار برای این تیم به میدان رفته است. فرایند گلزنی دیاباته نشان می دهد او نه تنها شانس خوبی برای آقای گلی لیگ برتر در این فصل باشد، بلکه می تواند خیلی زود تبدیل به بهترین گلزن خارجی تاریخ باشگاه استقلال گردد.

upst.ir: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 224

به "دیاباته در کنار جانواریو، رکوردی که شیخ می تواند در استقلال بشکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیاباته در کنار جانواریو، رکوردی که شیخ می تواند در استقلال بشکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید