تور ارزان ایتالیا: سقوط سنگ از کلیسای سانتا کروسه فلورانس: مرگ یک توریست و تعطیلی کلیسا

به گزارش اکسپرس بلاگ، گردشگری اهل بارسلونا، متاسفانه در اثر برخورد سنگی به سرش در فلورانس جان خود را از دست داد. برای خواندن جزئیات خبر با ما همراه شوید.

تور ارزان ایتالیا: سقوط سنگ از کلیسای سانتا کروسه فلورانس: مرگ یک توریست و تعطیلی کلیسا

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

وجود بناهای تاریخی قدیمی در کشوری با قدمت ایتالیا امکان بروز حوادثی این چنینی را افزایش می دهد. متاسفانه این بار افتادن تکه سنگی از سقف کلیسای معروف سانتا کروسه در فلورانس، سبب مرگ مردی 52 ساله اهل اسپانیا شده است.

این ساختمان مشهور آدینه 20 اکتبر (28 مهر) بسته شد و احتمالا باز شدن آن به طول می انجامد.

گردشگر 52 ساله اهل بارسلونا، دنیل تستور شنل (Daniel Testor Schnell)، بر اثر برخورد سنگ به سرش که از سقف کلیسای سانتا کروسه در فلورانس سقوط کرد، به طرز غم انگیزی جان سپرد.

این کلیسای مشهور، که یکی از جاذبه های مهم گردشگری فلورانس و خانه مقبره های میکل آنژ و گالیله است، بر اساس گفته مدیریت کلیسا و اپرای سانتا کروسه، آدینه 20 اکتبر بسته شد. طبق گفته گزارشگران محلی، این ساختمان تا تاریخ نامعلومی بسته خواهد ماند.

بر اساس اخبار ABC، این تکه سنگ، با ابعاد 15/3 در 15/3 سانتی متر، از ارتفاع 18 متری سقوط نموده است و به نظر می آید از حفاظ سنگی ساخته شده برای مراقبت از تیرهای روی سقف کلیسا، افتاده باشد.

گفته می شود، تستور که همراه همسرش در سفر در فلورانس بوده است، در اثر ضربه در جا کشته شده است.

متاسفانه، این اولین بار نیست که تکه ای از کلیساها یا بناهای قدیمی ایتالیا فرو می ریزد و بیننده ای را مجروح می نماید. گاردین در جولای گزارش کرد، تکه گچی از سقف کلیسای آکیریاله (Acireale) در سیسیل، بخش جنوبی کشور، فرو ریخت و جراحاتی جدی به یک مرد و یک کودک وارد کرد. در سال 2012، یک پروژکتور دیواری در قصر کازرتا نزدیک ناپل (در جنوب ایتالیا) درست در کنار پای گردشگران فرو ریخت ولی خوشبختانه صدمه ای به کسی وارد نکرد.

قدمت کلیسای سانتا کروسه به قرن پانزدهم برمی شود و برای ایمنی، به صورت منظمی بر آن نظارت می شود. در حقیقت، اپرای سانتا کروسه گزارش می دهد که تاریخ آخرین بازرسی تنها یک هفته قبل بوده است. وزیر فرهنگ ایتالیا، داریو فراچسکینی گفته است، تحقیقات برای یافتن علت اصلی این اتفاق در حال اجرا است و چه به مسائل تعمیر و نگه داری مربوط باشد چه خیر، این موضوع قابل سرزنش است.

منبع: کجارو / cntraveler.com
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 21915

به "تور ارزان ایتالیا: سقوط سنگ از کلیسای سانتا کروسه فلورانس: مرگ یک توریست و تعطیلی کلیسا" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور ارزان ایتالیا: سقوط سنگ از کلیسای سانتا کروسه فلورانس: مرگ یک توریست و تعطیلی کلیسا" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: سقوط سنگ از کلیسای سانتا کروسه فلورانس: مرگ یک توریست و تعطیلی کلیسا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید