سیل زدگی خودروها در پارکینگ خودروسازان!

به گزارش اکسپرس بلاگ، خبرنگاران : بعد از باران سیل آسای در استان میشیگان، خودروها در پارکینگ خودروسازان دیترویت زیر آب رفتند.

سیل زدگی خودروها در پارکینگ خودروسازان!

به گزارش خبرنگاران به نقل از سایپانیوز، در حالی که ایالات کالیفرنیا در آمریکا با خشکسالی و کمبود بی سابقه آب روبرو شده، استان میشیگان در آمریکا با سیلی روبرو شد که بیشتر خیابان ها و بزرگراه ها را درگیر کرد. تعداد خودروهای آسیب دیده معلوم نیست، اما تصاویر ویدئویی منتشر شده در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که خودروهای استلانتیس [برندی که از ادغام فیات کرایسلر با پژو-سیتروئن شکل گرفته است] در پارکینگ این خودروساز گرفتار این سیل شدند. حداقل 6 اینچ [150 میلی متر] بارش در این استان ظرف 24 ساعت گزارش شد.

پارکینگ استلانتیس که چسبیده به کارخانه جفرسون است، محل خروج خودروهای فراوری شده جیپ گراند چروکی، SRT، L، و دوج دورانگو است. علاوه بر این، چند مینی ون، دوج چارجر و چلنجر هم در میان این خودروهای زیر آب رفته وجود داشتند. بنابراین انتظار می رود که تعداد خودروهای نویی که در این باران سیل آسا آسیب دیده اند حداقل چند صد دستگاه باشد. استلانتیس سیل زدگی محصولاتش را تایید نموده و می گوید هنوز برآوردی از اندازه خسارت های وارد آمده ندارد.

استلانتیس می گوید آب از سالن مونتاژ Jefferson North Assembly تخلیه شده و شیفت دوم از ساعت 4:30 بعد از ظهر از سر گرفته شده است.گرچن ویتمر Grechen Whitmer در ناحیه واین کانتی [جایی که دیترویت و سه خودروساز اصلی آمریکا در آن واقع شده است] شرایط اضطراری اعلام نموده است. بارش 150 میلی متری در 24 ساعت باعث می گردد که کنترل رانندگی غیرممکن گردد و به احتمال زیاد خودروها در این حجم از بارش خاموش یا متوقف می شوند. در بعضی از نقاط، شدت سیل به قدری زیاد بوده که خودروها، حتی شاسی بلند و پیکاپ ها را هم جابه جا نموده است.

نیویورک تایمز هم گزارش نموده است که 50 نفر را از داخل خودروهایشان با وسایل امداد و نجات، بیرون کشیده اند و حداقل 350 خودرو در این سیل آسیب جدی دیده اند. البته این آمار هیچ ربطی به خودروهای آسیب دیده استلانتیس در پارکینگ کارخانه ندارد. گفته می گردد که سیل و بارندگی هنوز به سرانجام نرسیده و تا چند روز ادامه دارد. دیترویت فری پرس Detroit Free Press هم گزارش نموده است که فراوری اف-150 در کارخانه دیربورن متوقف شده و کارکنان در رساندن خود به کارخانه مشکل داشته اند.

شدت بارندگی به قدری زیاد بوده که سقف کارخانه میشیگان فورد که برانوهای نو در آن فراوری می گردد نشت و چکه کند.دبی دینگل Debbie Dingell نماینده دیترویت در مجلس نمایندگان هم در صفحه فیس بوک خود نوشته است که شهر دیربورن بیشترین اندازه بارش را به خود دیده است. راه های فاضلاب در این شهر فقط طاقت بارش 3 اینچی را دارند در حالی که اندازه بارش در دیربورن و آوتر درایو به 7.58 اینچ رسیده است. دینگل می گوید اینها همه در اثر گرمایش زمین و پدیده های آب و هوایی است، طوری که در غرب آمریکا خشکسالی شدید ایجاد نموده و در شمال غربی، سیل به بار آورده است. حیات وحش از کنترل خارج شده و ما باید خودمان را برای حداقل 7 روز بارندگی آماده کنیم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 15416

به "سیل زدگی خودروها در پارکینگ خودروسازان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیل زدگی خودروها در پارکینگ خودروسازان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید