ضرورت فعال سازی هتل اسکول اردبیل

به گزارش اکسپرس بلاگ، استاندار اردبیل بر ضرورت تقویت فعالیت های هتل اسکول برای آموزش کارکنان و نیروهای مراکز اقامتی و گردشگری و رستوران ها در ایام تعطیلات کرونایی تأکید کرد.

ضرورت فعال سازی هتل اسکول اردبیل

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی اردبیل، اکبر بهنام جو در جمع مدیران میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی و دانشگاه آزاد اسلامی استان اظهار کرد: الآن فرصتی است که با رعایت تمام موازین و دستورالعمل های بهداشتی، آموزش همگانی انجام پذیرد تا آمادگی کامل برای روزهای پساکرونا در استان فراهم گردد.

او بر ضرورت ارتقای ارائه خدمات توریستی در استان تأکید کرد و گفت: همه افراد با هر رده شغلی که در مراکز توریستی، اقامتی و رستوران ها کار می نمایند باید آموزش تخصصی ببینند.

استاندار اردبیل اعلام کرد: باید شرایطی فراهم گردد که در زمستان هم توریست به حد کافی در استان حضورداشته باشند تا هتل ها، مراکز آب درمانی، اقامتی و رستوران ها فعالیت مستمر داشته باشند و برای کارگران ثبات شغلی ایجاد گردد.

او اضافه نمود: در سال جهش فراوری در طرح جامع توریستی بازنگری گردد تا بتوانیم اهداف نام گذاری سال را در این حوزه فراهم کنیم.

بهنام جو از دانشگاه آزاد اسلامی و میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی خواست برنامه مدونی را برای تحقق این اهداف تدوین نموده و از تمام ظرفیت های استانی و کشوری استفاده نمایند.

برگزاری 166 ساعت دوره آموزشی در سال 98

نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی اردبیل نیز در این جلسه از برنامه ریزی لازم برای برگزاری دوره های آموزشی با همکاری شرکت توسعه توریستی و جامعه صنفی مراکز اقامتی استان اطلاع داد.

او با اشاره به برگزاری 166 ساعت دوره آموزشی برای 1413 نفر از فعالین حوزه توریستی استان در طول سال 98 اضافه نمود: این آموزش ها در هشت سرفصل ازجمله الگوهای رفتاری و آداب معاشرت، بازاریابی و تبلیغات، کارآفرینی در حوزه توریستی و... بوده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 2717

به "ضرورت فعال سازی هتل اسکول اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت فعال سازی هتل اسکول اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید