مادر خرج به سبک گوشی های هوشمند

به گزارش اکسپرس بلاگ، نرم افزاری برای مدیریت هزینه ها در طی سفر

شاید شما هم همچون خیلی های دیگر معتقد باشید که سفرهای گروهی و دسته جمعی لذت بیشتری دارند. اما نمی توان منکر شد یکی از مسائل این نوع سفرها بحث تقسیم و مدیریت هزینه ها است. انتخاب مادر خرج یکی از راه چاره ها است. اما این انتخاب هم چندان مشکل را حل نمیکند. چراکه فرد مادرخرج ممکن است برخی از هزینه ها را فراموش کند یا یکی دیگر از افراد گروه خرجی کند و یا هر مشکل دیگر. در آخر هم باید به صورت دستی حساب و کتاب کنید تا سهم هریک از افراد تعیین گردد. اما چاره چیست؟ نرم افزار Split Wise شاید راه چاره مناسبی برای حل این مشکل باشد. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا با این نرم افزار و امکانات آن بیشتر آشنا شوید.

مادر خرج به سبک گوشی های هوشمند

نرم افزار Split Wise مخصوص مدیریت هزینه ها است و فرقی نمی کند که شما از این نرم افزار در محیط خانه، اداره، خوابگاه و یا سفر استفاده می کنید. بنابراین، با استفاده از این نرم افزار تمامی هزینه ها را سریعاً و به راحتی ثبت می کنید و در خاتمه خودِ نرم افزار حساب و کتاب های مورد احتیاج را انجام داده و اطلاعات مورد نظر را در اختیارتان قرار می دهد. به عبارت دیگر، این نرم افزار به مدیریت هزینه ها می پردازد.

برای آغاز باید نرم افزار را دانلود و نصب نموده و با ایمیل خود وارد شوید. اگر هم قصد دارید که مدیریت حساب های گروهی و چندنفره حساب را انجام دهید، ایمیل دوستان خود را وارد کنید و از آن ها بخواهید تا نرم افزار را روی گوشی های خود نصب نمایند. با این کار شما از مزیت اصلی این برنامه بهره می برید: مدیریت و نمایش آنلاین حساب ها! یعنی به محض اینکه یکی از اعضای گروه خرجی را وارد کند، سایر اعضا می توانند آن هزینه و جزئیات آن را مشاهده نمایند. جالبب تر اینکه، مبلغ وارد شده به صورت اتوماتیک تقسیم بر تعداد شده و بنابراین سهم هریک از اعضای گروه معین می گردد.

البته شاید هم هزینه پرداختی مربوط به همه اعضای گروه نگردد و فقط حساب شخصی شما با یکی از این اعضا باشد. در این صورت شما می توانید از بخش از Settle Up و گزینه More Options، فرد بدهکار و مقدار بدهی شخصی او به شما را معین کنید.

در خاتمه هم می توانید صورت حساب مخارج را برای اعضای گروه ارسال نموده و تاریخ سررسید پرداخت را نیز معین کنید. شما بعلاوه میتوانید به وسیله ایمیل مجدداً به آن ها در خصوص بدهیشان یادآوری و گوشزد کنید. البته با تمام این مزایا، این برنامه همچنان نمی تواند دریافت طلب هایتان را تضمین کند!

منبع: الی گشت
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 20600

به "مادر خرج به سبک گوشی های هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مادر خرج به سبک گوشی های هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید