مدیرعاملی پرسپولیس را نمی پذیرم، حذف سرخابی ها قابل درک هم نیست

به گزارش اکسپرس بلاگ، بیژن ذوالفقار نسب در مصاحبه با خبرنگاران، با اشاره به تأخیر دوباره در انتخاب اعضای هیأت مدیره و سپس مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: قرار بود همه چیز تا اول دی ماه به طور کامل تعیین و اعلام گردد. متأسفانه عدم تأیید دوباره و البته موارد جزئی دیگری که احتیاج بود مورد آنالیز قرار بگیرد مانع از اعلام این موضوع شد.

مدیرعاملی پرسپولیس را نمی پذیرم، حذف سرخابی ها قابل درک هم نیست

مشاور وزیر ورزش و جوانان درباره شایعه حضورش در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس و احتمال پذیرش ریاست این مجموعه اضافه کرد: حتی یک کلمه هم درباره این موضوع با من صحبت نشده است. دلیلی هم ندارد صحبت نمایند چون من شرایط آن را ندارم. واقعاً امیدوارم حتی مساله را مطرح ننمایند. به هیچ وجه پیشنهادی نبود و قصدی هم برای این کار در میان نبود. حضور در قامت مدیرعامل و هیأت مدیره پرسپولیس نیازمند تجربه مدیریتی قوی در این زمینه و بعلاوه منابع اقتصادی قابل اعتماد و همیشه نقد است. چنین چیزی وجود ندارد.

وی درباره اینکه چه زمانی تکلیف این موضوع معین می گردد تاکید نمود: من باز هم می گویم تأخیر در این امر جالب نیست و طرفدار حق دارد از آن ناراحت باشد اما واقعاً باید تمام جوانب آنالیز گردد. شرایط پرسپولیس و استقلال واقعاً ویژه و خاص است. کوچک ترین مسائل در بعد مدیریتی این باشگاه ها نقش مشخص نماینده دارد.

ذوالفقار نسب در مورد احتمال حذف پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان 2022 آسیا یادآور شد: این موضوع اتفاق بسیار شوکه نماینده برای فوتبال ایران است. من هنوز امیدوارم واقعاً این مشکل حل گردد. حذف آنها قابل درک نیست.

او در پاسخ به اینکه بهتر نیست مشکل مالکیت استقلال و پرسپولیس با ورود هرچه سریع تر آنها به بورس برطرف گردد تا درگیر این حاشیه ها و تهدیدها نشوند، گفت: قطعاً کار اصولی همین است. من در جریان بعضی امور آن قرار گرفتم و این موضوع در حال اجرا است. امور مربوط نیز در حال اجرا است.

ذوالفقار نسب اعلام نمود: همه چیز باید تا دوشنبه معین گردد. دیپلماسی ورزشی به کارمان می آید و اگر بتوانیم سال جاری مشکل را حل کنیم بی شک در فصل آینده مسئله ای بابت مالکیت مشترک وجود نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 19676

به "مدیرعاملی پرسپولیس را نمی پذیرم، حذف سرخابی ها قابل درک هم نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعاملی پرسپولیس را نمی پذیرم، حذف سرخابی ها قابل درک هم نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید