مرکز خرید کارواسلا تفلیس

به گزارش اکسپرس بلاگ، تفلیس یکی از بهترین شهرهای گرجستان برای خرید است . در این شهر چندین مرکز خرید مدرن ، بازار محلی و خیابان مملو از فروشگاه وجود دارد که علاقه مندان به خرید می توانند به آن ها مراجعه نمایند . مرکز خرید کارواسلا تفلیس Karvasla Shopping Mall Tbilisi یکی از مراکز خرید گرجستان است که در سال 2010 میلادی در خیابان دادیانی تفلیس راه اندازی شده است . مرکز خرید کارواسلا دارای فروشگاه هایی است که انواع محصولات و کالاهای متعلق به برندهای محلی و بین المللی را عرضه می نمایند . Karvasla Mall تفلیس همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب پذیرای مراجعه نمایندگان می باشد .

مرکز خرید کارواسلا تفلیس

با ما سفر کنید و با تور گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

گردشگران برای خرید در تفلیس می توانند به مرکز خرید کارواسلا مراجعه نمایند . این مرکز خرید در 8 طبقه ساخته شده و مساحتی بالغ بر 18 هزار متر مربع را اشغال کرده است . از 8 طبقه کارواسلا تفلیس ، 2 طبقه زیرزمین آن به پارکینگ با ظرفیت 300 خودرو و 6 طبقه دیگر آن به فروشگاه ها و امکانات رفاهی و تفریحی اختصاص یافته است . وجود فروشگاه هایی که محصولات برندهای محلی و بین المللی را با کیفیت و قیمت مناسب به فروش می رسانند موجب شده مرکز خرید Karvasla تفلیس به گزینه ای ایده آل برای علاقه مندان خرید تبدیل شود . کارواسلا که از مدرن ترین و بزرگترین مراکز خرید تفلیس به شمار می آید در نزدیکی ایستگاه قطار واقع شده است .

لوازم خانگی ، جواهرآلات ، عطر و ادکلن ، کیف و کفش ، انواع پوشاک زنانه ، مردانه و بچه گانه ، لوازم آرایشی ، لوازم ورزشی و … از جمله مواردی هستند که در فروشگاه های مرکز خرید کاواسلا گرجستان به فروش می رسند . در این مجموعه علاوه بر مغازه ها و فروشگاه های متعدد امکانات رفاهی و تفریحی چون انواع کافه ها و رستوران ها با غذاهای محلی و بین المللی ، شهربازی مخصوص بچه ها ، سالن تئاتر ، سالن ورزشی ، سینما ، موزه ، مراکز آموزشی ، کافی نت ، سالن زیبائی و … نیز وجود دارد که می تواند بازدیدنمایندگان را تا ساعت ها سرگرم سازد . برگزاری فستیوال هایی چون فستیوال زیبائی و فستیوال بچه ها به همراه موسیقی و غذاهای خوشمزه در کنار دیگر بخش های جذاب این مجموعه موجب محبوبیت کارواسلا تفلیس در میان گرجی ها و گردشگران تور گرجستان شده است .

مشخصات مرکز خرید کارواسلا تفلیس

  • آدرس مرکز خرید کارواسلا تفلیس : Dadiani St, Tbilisi, Georgia
  • تلفن مرکز خرید کارواسلا در تفلیس : 322668831 - 995+
  • وب سایت مرکز خرید Karvasla تفلیس : https://karvaslamall.ge/
  • ساعت بازدید از مرکز خرید کارواسلا Karvasla تفلیس : همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب
  • سال تاسیس مجتمع تجاری و تفریحی کارواسلا تفلیس : 2010 میلادی
منبع: لذت سفر
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 1700

به "مرکز خرید کارواسلا تفلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید کارواسلا تفلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید