مقاله: کاربرد و مزایای سنگ مصنوعی کورین

به گزارش اکسپرس بلاگ، 2- رزین یا همان پلیمر مایع،که به اسم ماده چسباننده و بایندر استفاده می گردد تقریبا 30 درصد ورق کورین را شامل می گردد، به 3 نوع اکریلیک و پلی استر و مدیفاید (اصلاح شده) تقسیم می گردد.

مقاله: کاربرد و مزایای سنگ مصنوعی کورین

کورین یک ماده مهندسی شده و مصنوعی همچون کوارتز می باشد. از ترکیب پلیمرهای اکرلیک با سایر مواد معدنی و سنگی فراوری می گردد. مخلوط مواد به قالب هایی برای ایجاد ورق های کورین ریخته می شوند. این ترکیب باعث به وجود آمدن بعضی از ویژگی ها و مزایایی می گردد که در دیگر متریال ها مانند گرانیت یا مرمر و … دیده نمی گردد.

بدین صورت که رنگهای تک رنگ را نمی توان در انواع کارهای کلاسیک که دارای نقوش منبت کلاسیک هستند بکار برد. چراکه کورین سالید (بدون دانه بندی) در انواع دکوراسیون و آشپزخانه مدرن جلوه بیشتری دارد.

این نوع سازه در واقع نوعی چارچوب دار سفارشی در فضای باز است که مصالحی چون از چوب یا فلز به ساخته می گردد. این ساختار دارای تیرک هایی بوده که بر روی آنها سقف صاف یا قوس دار قرار می گیرد که از یک منظر نگهدارنده شاخه های درخت تاک می باشد. شبکه سرپوشیده بالا می تواند باز گردد یا به اسم پوشش برای انسداد استفاده گردد.

منبع مقاله: کاربرد و مزایای سنگ مصنوعی کورین

انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 17496

به "مقاله: کاربرد و مزایای سنگ مصنوعی کورین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: کاربرد و مزایای سنگ مصنوعی کورین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید