نیمه کاره ماندن لیگ برتر دوچرخه سواری، سلگی: مجبور هستیم رسماً خاتمه لیگ را اعلام کنیم

به گزارش اکسپرس بلاگ، دبیر فدراسیون دوچرخه سواری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در یک سال اخیر و نزدیک شدن به انتهای سال، مجبور هستیم سرانجام لیگ را اعلام کنیم.

نیمه کاره ماندن لیگ برتر دوچرخه سواری، سلگی: مجبور هستیم رسماً خاتمه لیگ را اعلام کنیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون دوچرخه سواری، محسن سلگی درباره شرایط مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری در بخش های مختلف گفت: بعد از شیوع کرونا و توقف چند ماهه با دریافت مجوز از ستاد کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی 2 مرحله از لیگ برتر جاده بزرگسالان و یک مرحله از رشته های دیگر را برگزار کردیم، اما با توجه به شرایط کرونا و اینکه زمان زیادی به انتها سال نداریم و فصل جابجایی است مجبور هستیم رسما انتها مسابقات لیگ را اعلام کنیم.

سلگی با اشاره به اینکه کرونا عامل اصلی تعطیلی لیگ شد خاطر نشان کرد: اگر شرایط کرونایی نبود می توانستیم در همین زمان اندک هم مسابقات را برگزار نموده، اما شیوع کووید 19 که دنیای هم است اجازه کار را به ما نداد و در نهایت طی جلسه ای با کمیته داوران، سازمان لیگ و اعضای کادر فنی داشتیم به این نتیجه رسیدیم که ادامه لیگ به صلاح و منطقی نیست و در نهایت پابان لیگ را اعلام کردیم و قهرمانان لیگ پیست بزرگسالان آقایان، پیست جوانان آقایان، جاده جوانان آقایان، کوهستان کراس کانتری آقایان،کوهستان جوانان کراس کانتری آقایان،کوهستان بزرگسالان دانهیل آقایان، کوهستان جوانان دانهیل آقایان، پیست بزرگسالان بانوان، پیست جوانان بانوان، جاده بزرگسالان بانوان، جاده جوانان بانوان و در نهایت کوهستان بزرگسالان را معرفی کردیم.

دبیر فدراسیون با اشاره به برگزاری لیگ جدید گفت: طبق برنامه ریزی اجرا شده مقرر شد مسابقات لیگ 1400 از اسفندماه برگزار گردد.

به این ترتیب در مسابقات لیگ برتر پیست مردان تیم فولاد مبارکه سپاهان با مجموع امتیاز 1764 قهرمان لیگ برتر پیست شد، تیم صنعت مس رفسنجان با مجموع 1250 امتیاز در صندلی دوم نهاده شد و تیم پیشگامان کویر یزد هم با مجموع امتیاز 1173 در رده سوم ایستاد.

همچنین در لیگ برتر جاده بانوان، تیم هیئت هرمزگان با مجموع امتیاز 359 قهرمان شد. تیم دستجردی یزد با مجموع امتیاز318 در صندلی دوم ایستاد و تیم هیئت اصفهان هم با مجموع امتیاز 296 در رده سوم نهاده شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 11703

به "نیمه کاره ماندن لیگ برتر دوچرخه سواری، سلگی: مجبور هستیم رسماً خاتمه لیگ را اعلام کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمه کاره ماندن لیگ برتر دوچرخه سواری، سلگی: مجبور هستیم رسماً خاتمه لیگ را اعلام کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید