هتل های سنندج با قیمت مناسب کدامند؟

به گزارش اکسپرس بلاگ، بهار و تابستان زمان مناسبی برای سفر به شهرهای کوهستانی ست. برای گریز از گرما، کردستان هم یکی از شهرهایی ست که تابستان ها سفر به آن بیشتر از مواقع دیگر سال است. برای همین شاید بد نباشد کمی درباره هتل های سنندج با قیمت مناسب بدانیم.

هتل های سنندج با قیمت مناسب کدامند؟

هتل شادی

از آن جایی که در ارتفاعات شهر قرار گرفته، منظره خوبی را برای مسافرانی که پنجره اتاق شان رو به بیرون است ایجاد می نماید. هتل شادی سنندج که یک هتل 4 ستاره است، سال 1391 مورد بازسازی قرار گرفته.

این هتل 6 طبقه 73 اتاق دارد و نزدیک بودنش به جاذبه های گردشگری سنندج و فرودگاه از ویژگی هایش است. رفتار خوب خدمه هتل و صبحانه های آن مورد توجه مسافرانی بوده که تا به حال در آن اقامت داشته اند.

امکانات: در هتل شادی بازارچه صنایع دستی ای وجود دارد که گیوه های معروف سنندج با قیمت مناسب در آن به فروش می رسد. بعلاوه لباس های سنتی زنان سنندج را هم می توانیم از این بازارچه بخریم. رستوران لوکس هتل شادی که در طبقه آخر آن قرار گرفته هم با طبخ غذهای سنتی و نان محلی بین مسافران هوادار دارد.

جاذبه های نزدیک: هتل شادی به فرودگاه سنندج، موزه سنندج، عمارت مشیر دیوان و عمارت آصف و عمارت وکیل فاصله نزدیکی دارد.

قیمت: برای اقامت یک شب در اتاق دو تخته تویین هتل شادی به همراه صبحانه باید مبلغی معادل 329 هزار تومان پرداخت کنیم.

هتل سنگی اورامان

در روستای تاریخی و پرهوادار اورامان در سنندج واقع شده. از ویژگی های این هتل داشتن منظره به سمت روستای اورامان است، روستایی که به هزار ماسوله ایران مشهور است.

مسافران این هتل به علت معماری منحصر به فرد و زیبایش که متاثر از معماری روستاست آن را دوست دارند و چشمشان را روی کمبود امکاناتش می بندند. چون به هرحال اقامت در هتلی سنگی تجربه ایست که همواره اتفاق نمی افتد. رفتار خوب پرسنل و صبحانه ای که نیمروی آن با کره محلی طبخ می گردد هم بین مسافران هوادار دارد.

امکانات: این هتل دارای 22 باب اتاق است واینترنت در لابی، رستوران و کافی شاپ و اینترنت در لابی، از جمله امکانات آن است.

جاذبه های نزدیک: هتل سنگی، در روستای اورامان واقع شده که خودش از دیدنی های غرب ایران است و به رود سیروان هم نزدیک است.

قیمت: هزینه یک شب اقامت به همراه صبحانه در هتل سنگی اورامان 199 هزار تومان است.

هتل جهانگردی

هم مثل هتل شادی در خیابان پاسداران سنندج قرار گرفته و با فرودگاه تنها 5 کیلومتر فاصله دارد. منظره هتل جهانگردی رو به پارک جنگلی آبیدر است و بعد از بازسازی ای که در سال 90 روی هتل صورت گرفته، فضای آن برای مسافران بهتر از قبل شده است. یکی از امکانات این هتل داشتن فضای سبز برای پیاده روی ست و رفتار خوب پرسنل و نظافتش نظر مسافران را به خود جلب نموده است.

امکانات: اینترنت محدود در لابی، رستوران و سیستم تهویه مطبوع از امکانات این هتل محسوب می گردد.

جاذبه های نزدیک: فاصله هتل تا پارک جنگلی آبیدر 2 دقیقه است و فرودگاه،خانه وکیل و خانه آصف هم با ماشین 15 دقیقه با هتل فاصله دارند.

قیمت: هزینه اقامت یک شبه در اتاق دو تخته هتل جهانگردی به همراه صبحانه 222 هزارتومان است.

منبع: اسنپ تریپ
انتشار: 23 آذر 1401 بروزرسانی: 23 آذر 1401 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 26444

به "هتل های سنندج با قیمت مناسب کدامند؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "هتل های سنندج با قیمت مناسب کدامند؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های سنندج با قیمت مناسب کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید