هتل ویستا تفلیس؛اولویت مسافران گرجستان، عکس

به گزارش اکسپرس بلاگ، هتل ویستا تفلیس از هتل های میان رده گرجستان است که امکانات مناسبی دارد و بیشتر به خاطر موقعیتش توانسته جزو یکی از اولویت های اقامتی مهمانان باشد.

هتل ویستا تفلیس؛اولویت مسافران گرجستان، عکس

با ما سفر کنید و با تور گرجستان ارزان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

باغ گیاه شناسی تفلیس و سالن تئاتر و اپرا روستاولی از جمله جاهای دیدنی تفلیس هستند که فاصله بسیار کمی تا هتل دارند. به عبارتی مهمانان هتل ویستا تنها با 10 دقیقه پیاده روی به بسیاری از اماکن و جاذبه های مشهور تفلیس دسترسی خواهند داشت.

اگر هدفتان از خرید بلیط هواپیما تفلیس بازدید از مراکز خرید این شهر بوده و دنبال هتلی معمولی برای اقامت هستید، هتل ویستا انتخاب خوبی برایتان خواهد بود. این هتل نه تنها به جاذبه ها بلکه به مراکز خرید تفلیس هم دسترسی آسان و راحتی دارد. از امکانات خوب این هتل تراس پشت بام آن است که چشم اندازی پانورامایی از منطقه به شما خواهد داد.

مهمانانی که در هتل ویستا تفلیس اقامت دارند به اینترنت رایگان در سرتاسر هتل، بار و پارکینگ خصوصی رایگان دسترسی خواهند داشت. صبحانه کانتیننتال از ساعت 8 الی 10 صبح در قسمت بار هتل سرو می گردد. ویستا رستوران ندارد اما در چند قدمی اش رستوران ها و کافه های مختلفی برای نوش جان کردن غذا یا نوشیدنی وجود دارد. هتل امکانات چندان زیادی ندارد و اقامت در آن به مهمانانی که به دنبال هتلی مناسب با هزینه ای معقول هستند پیشنهاد می گردد.

امکانات اتاق های هتل ویستا تفلیس

همه واحدهای اقامتی هتل ویستا مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای پرده های ضخیم اند. امکان گذاشتن تخت اضافه در اتاق ها وجود دارد اما برای آن باید هزینه اضافه پرداخت گردد. اتاق های هتل همگی عایق صدا هستند و پاسیو و فضای نشیمن دارند. چای/ قهوه ساز، میز تحریر، میز غذاخوری و اتو از جمله دیگر امکانات اتاق ها است.

برای آسودگی بیشتر، در همه اتاق ها صندوق اماناتی قرار گرفته تا مهمانان اشیاء گران بهایشان را با خیال راحت در صندوق امانات اتاق ها گذاشته و سپس به تفریح و گشت و گذار بپردازند. اتاق ها دارای مینی بار اند و مهمانان داخل اتاق ها امکان اتصال به اینترنت هتل را خواهند داشت. حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان از جمله امکانات سرویس های بهداشتی اتاق ها هستند.

امکانات و خدمات هتل

هتل تفلیس بیشتر به خاطر موقعیت خود انتخاب می گردد و امکانات آن در حد ستاره هایش است و انتظار چندان زیادی نباید از آن داشت با این حال هتل برای مهمانان سالمند و توان یاب خود امکانات و خدماتی مانند رمپ برای دسترسی آسان در نظر گرفته است. کارکنان بخش پذیرش هتل به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به مهمانان هستند و تمامی کوشش خود را برای تحویل سریع اتاق ها انجام می دهند. کارکنان هتل به زبان های مختلفی مانند انگلیسی آشنا هستند و مهمانان مسئله ای در خصوص برقراری ارتباط با آن ها نخواهند داشت.

هتل ویستا خدمات کانسیرج هم ارائه می دهد وکارکنان بخش کانسیرج مسرور می شوند بتوانند در اموری مانند رزرو رستوران و غیره کمکی به مهمانان بکنند. آن دسته از مهمانانی که بی خیال خرید بلیط هواپیما و سفر هوایی شده و با اتومبیل شخصی سفر نموده اند، امکان پارک خودروی شخصی شان را در پارکینگ هتل خواهند داشت. خدمات ترانسفر فرودگاهی(درصورت درخواست)، خدمات خانه داری، خدمات لباسشویی و خشک شویی، خدمات تور، اتاق چمدان و غیره از امکاناتی است که با اقامت در هتل ویستا تفلیس به آن ها دسترسی خواهید داشت.

فاصله هتل ویستا تفلیس تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

فاصله تا سالن تئاتر اپرا و باله تفلیس: 0.6 کیلومتر

فاصله تا تئاتر ملی روستاولی: 0.8 کیلومتر

فاصله تا میدان آزادی:1.1 کیلومتر

فاصله تا کلیسای جامع ارمنی سنت جرج: 1.5 کیلومتر

فاصله تا پل صلح: 1.6 کیلومتر

فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: 1.7 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 12430

به "هتل ویستا تفلیس؛اولویت مسافران گرجستان، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ویستا تفلیس؛اولویت مسافران گرجستان، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید