چگونه به مرکز خرید ونیزیا برویم ؟

به گزارش اکسپرس بلاگ، مرکز خرید ونیزیا استانبول یکی از معروف ترین مراکز خرید استانبول می باشد. این مرکز خرید یک اوت لت معروف استانبول ترکیه است. با ما همراه باشد.

چگونه به مرکز خرید ونیزیا برویم ؟

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

مرکز خرید ونیزیا اوت لت در استانبول | Venezia Mega Outlet

اغلب کسانی که به استانبول سفر می نمایند بعد از گشت و گذار و تفریح عمده هدفشان خرید از فروشگاه هایی است که در این شهر وجود دارد، در این بین مراکز خرید ارزان قیمت برای خریداران از اولویت بالایی برخوردار هستند.

از همین رو ما در این مطلب از قصد داریم تا درباره یکی از مراکز خرید ارزان قیمت در این شهر به نام ونیزیا اوت لت در استانبول صحبت کنیم تا زمانی که شما مسافران عزیز قصد سفر به استانبول را داشتید به این مرکز خرید هم سری بزنید، چرا که به قول معروف هم فایل است هم تماشا!

معماری این مرکز خرید به گونه ای است که برای شما حال و هوای خرید در خیابان های ونیز را فراهم می آورد و شما علاوه بر خرید می توانید از فضای این مرکزخرید هم لذت کافی را ببرید. پس در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این مرکز خرید و خدماتی که ارائه می دهد آشنا شوید.

مسیرهای رسیدن به مرکز خرید ونیزیا اوت لت

به منظور دسترسی به ونیزیا اوت لت در استانبول توجه داشته باشید که اگر در میدان تکسیم هستید برای رسیدن به ونیزیا اوت لت سوار مترو شوید و در ایستگاه مجیدیه کوی - شیشلی از مترو پیاده شوید.

بعد از خروج از ایستگاه مترو سراغ متروبوس (متروبوس استانبول به خطوط BRT شباهت دارند که از بزرگترین بزرگراه استانبول (E5 YOL) میگذرند.) را بگیرید و در ایستگاه اِدیرنه از ایستگاه پیاده شوید.

آدرس مرکز خرید ونیزیا اوت لت :

Karadeniz Mahallesi, Eski Edirne Asf. No:408, 34250 Gaziosmanpaşa/İstanbul, Turkey

ساعت کار ونیزیا اوت لت چطور است؟

ساعت کاری ونیزیا اوت لت در استانبول از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد که در این تایم زمان کافی برای خرید سوغات و اجناس دلخواه را خواهید داشت .

مرکز خرید ونیزیا اوت لت

همانطور که در بالا اشاره کردیم، اغلب کسانی که به استانبول سفر می نماید، قصد خریدهای عمده از این شهر را دارند چرا که جنس های بروز از بهترین برندها را با قیمت های مناسب می توانند خرید نمایند.

اما برای این افراد خرید از مراکز خرید ارزان قیمت از اولویت بالاتری برخوردار است، برای همین دولت ترکیه با توجه به شناختی که از مسافران خود داشته اقدام به فراهم آوردن فروشگاه هایی با این شرایط نموده است که یکی از آن ها مرکز خرید ونیزیا اوت لت در استانبول است که علاوه بر خرید ارزان در آن می توانید از فضایی که این مجموعه فراهم آورده نیز نهایت لذت را ببرید و احساس کنید که در حال خرید در ونیز هستید.

ونیزیا اوت در استانبول شرایطی را فراهم آورده تا بتوانید مانند ونیز، گُندولا سواری کنید و در عین حال از تماشای مغازه ها لذت ببرید.

بهترین برندها زیر سایه یک مرکز خرید بسیار وسیع و زیبا با معماری جذاب ایتالیایی در استانبول گرد هم آمدند. در این مطلب ما قصد داریم از همه آنچه که ضروری است درباره این مرکز خرید بدانید اطلاعات لازم و کافی را بدهیم.

مرکز خرید ونیزیا در منطقه اروپایی شهر استانبول واقع شده و یکی از برترین هولدینگ های تجاری این شهر به نام گورسوی مسئول ساخت آن بوده است.

معماری سبک ایتالیایی این مرکز خرید تماشایی لذت خرید کردن از آن را چند برابر نموده و سبب شده که این بازدید میدان مشهور سن مارکوی ایتالیا هم در این مرکز طراحی و ساخته شده است.

در قسمتی که میدان سن مارکوی ایتالیا در مرکز خرید ونیزیا در استانبول امکان خرید از صدها برند معروف فراهم وجود دارد، البته چون اینجا اوت لتِ برندهای معروف است قیمت ها بسیار مناسب هستند.

چه چیزهایی می توان در ونیزیا اوت لت در استانبول خرید؟

شما در مرکز خرید ونیزیا اوت لت در استانبول می توانید از بهترین و مشهورترین برندهای ترکیه ای، اروپایی و آمریکایی نیز با قیمت های بسیار مناسب خرید کنید.

نکته ای باید در نظر داشته باشید این است که به هیچ وجه دست خالی از این مرکز خرید بیرون نخواهید رفت.

از جمله برندهایی که در این مرکز خرید دارای شعبه هستند نیز عبارت از کوتو، ال سی واکی کی، بامبی، لوفت، سارار، و همینطور بهترین فست فودها و کافه هایی که در دنیا فعالیت دارند نیز در این مرکز خرید دارای شعباتی هستند که شما عزیزان پس از خرید می توانید در این فروشگاه ها غذایی میل کنید و انرژی از دست رفته خودتان را بدست آورید.

به غیر از خرید لباس و رفتن به رستوران های متنوع و با کیفیتی که در این مرکزخرید وجود دارد شما می توانید در زمینه تکنولوژی و علی الخصوص موبایل هم مغازه های خوبی هست.

برند سامسونگ مغازه ای برای عرضه محصولاتش دارد. تُرک تله کوم و تِکنوسا همگی در ونیزیا اوت لت شعبه دارند. تکنوسا مرکزی است که لوازم خانگی الکتریکی هم در کنار کامپیوتر و موبایل عرضه می نماید.

گندولا سواری در ونیزیا اوت لت در استانبول

یکی از مواردی که سبب تفاوت این اوت لت با دیگر مراکز خریدی که در استانبول وجود دارد نه تنها سبک معماری آن است، بلکه وجود گندولاهایی است که در مرکز خرید ونیزیا اوت لت استانبول نیز وجود دارد.

گندولا در اصطلاح قایق های مسافری کشیده و باریکی هستند که در ونیز ایتالیا معمولا برای جابه جایی مسافر از آنها استفاده می گردد.

حالا در مرکز ونیزیا اوت لت در استانبول می توانید یکی از این گندولاها را کرایه کنید و سوار بر آنها از تماشای مغازه ها لذت ببرید.

حتی اگر از مغازه ای خوش تان آمد می توانید از گندولا پیاده شوید و خرید کنید. تمامی این موارد سبب شده اند تا مسافران زیادی برای خریدهای خود به سمت این مرکز خرید بیایند.

بیشتر بخوانید :

منبع: مجله دلگرم
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 5856

به "چگونه به مرکز خرید ونیزیا برویم ؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "چگونه به مرکز خرید ونیزیا برویم ؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه به مرکز خرید ونیزیا برویم ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید