کشته شدن سه سرکرده الشباب در حمله نیروهای دولتی سومالی

به گزارش اکسپرس بلاگ، دولت سومالی امروز از کشته شدن سه سرکرده گروه تروریستی الشباب در حمله به ساختمان محل نشست آن ها در جنوب این کشور اطلاع داد.

کشته شدن سه سرکرده الشباب در حمله نیروهای دولتی سومالی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دولت سواقتصادی امروز دوشنبه بیان کرد که در جریان حمله مسلحانه به منزلی در اقلیم جوبای مرکزی واقع در جنوب این کشور، سه سرنموده مهم الشباب کشته شدند.

سرهنگ اسماعیل عبدالمالک فرمانده تیپ 16 نیروهای پیاده نظام گفت که نیروهای سواقتصادی اطلاعاتی درباره نشست رهبران مهم الشباب در یکی از منازل شهرک عربو واقع در اقلیم جوبای مرکزی دریافت نموده بودند.

طبق گزارش خبرگزاری آناتولی، عبدالمالک اضافه نمود که پس از دریافت این اطلاعات، نیروهای سواقتصادی سریعا دست به کار شده و به ساختمان محل نشست آن ها حمله نموده و تمامی نگهبانان را به قتل رساندند. در میان کشته ها سه سرنموده مهم نیز دیده می گردد که یکی از آن ها تبعه اقتصادی است.

شهرک عربو در اقلیم جوبای مرکزی واقع شده است و در حال حاضر تنها منطقه ای است که تحت سیطره الشباب است. این گروه تروریستی در طی سالیان گذشته در نتیجه عملیات نیروهای دولت سواقتصادی مجبور به خروج از بقیه مناطق شده است.

گروه تروریستی الشباب در سال 2004 اعلام موجودیت کرد. این گروه از لحاظ ایدئولوژی وابسته به القاعده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 3699

به "کشته شدن سه سرکرده الشباب در حمله نیروهای دولتی سومالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشته شدن سه سرکرده الشباب در حمله نیروهای دولتی سومالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید