گوگل رندرهای رسمی پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو را منتشر کرد

به گزارش اکسپرس بلاگ، طی ماه های گذشته اطلاعات زیادی از جدیدترین گوشی های پرچم دار گوگل فاش شده اما حالا خود این شرکت اولین رندرهای رسمی از پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو را منتشر کرده و در ضمنً برخی از ویژگی های این دو گوشی را رسما تأیید کرده است. همان طور که احتمالا می دانید، گوگل معمولا برای مدل بزرگ تر از پسوند XL استفاده می کند اما برای اولین بار با یک گوشی پیکسل دارای پسوند پرو سروکار داریم.

گوگل رندرهای رسمی پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو را منتشر کرد

همان طور که در رندرهای رسمی منتشر شده می توانید ببینید، رندرهای فاش شده از این دو گوشی جزئیات را به خوبی نمایش داده بودند. با این حال، به نظر می رسد گوگل این بار تنوع رنگ پرچم داران خود را افزایش داده که احتمالا این تصمیم با استقبال کاربران روبه رو می شود. گوگل اعلام کرده که این دو گوشی از بدنه مات با فریم آلومینیومی بهره می برند.

افشاگران از ماه ها قبل اعلام کرده بودند که گوگل برای این گوشی ها از چیپست اختصاصی استفاده خواهد کرد. حالا این شرکت بالاخره این موضوع را تأیید کرده و گفته که این چیپست تنسور (Tensor) نام دارد. گوگل اعلام کرده که برای طراحی و ساخت این چیپست، ویژگی های مربوط به یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی جلب توجه ویژه ای کرده اند.

همچنین گفته شده که تنسور در مقایسه با چیپست های دیگر از بیشترین لایه های امنیتی بهره می برد. این یک ادعای جسورانه است که البته توضیحات بیشتری درباره آن ارائه نشده است. به گفته مدیرعامل گوگل، فرایند توسعه این چیپست 4 سال قبل آغاز شده است.

خبرنگار سایت Verge توانسته به این دو گوشی دست پیدا کند و اگرچه اجازه عکس برداری یا فیلم برداری نداشته، اما بخشی از ویژگی هایی آن ها را اعلام کرده است. طبق گزارش این سایت، پیکسل 6 پرو از نمایشگر 6.7 اینچی با رزولوشن QHD+ و رفرش ریت 120 هرتز بهره می برد. گفته می شود لبه های این نمایشگر اندکی خمیده است و این یعنی نباید انتظار خمیدگی زیادی را داشته باشیم. در پنل پشتی آن هم یک دوربین اصلی با سنسور نو، دوربین اولترا واید و تله فوتو با زوم 4 برابری تعبیه شده است.

از طرف دیگر گوگل برای پیکسل 6 از نمایشگر 6.4 اینچی با رزولوشن FHD+ و رفرش ریت 90 هرتز استفاده کرده است. برخلاف مدل پرو، نمایشگر این گوشی کاملا تخت است و در ضمنً در پنل پشتی آن خبری از دوربین تله فوتو نیست. هر دو گوشی با چیپست تنسور به دست کاربران می رسند. طبق اعلام مدیرعامل گوگل، این گوشی های پرچم دار پاییز امسال معرفی می شوند و این یعنی احتمالا اوایل مهر شاهد معرفی آن ها خواهیم بود.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 15767

به "گوگل رندرهای رسمی پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو را منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل رندرهای رسمی پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو را منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید