آذرپیرا: برای رسیدن به دوبنده تیم ملی کم نمی گذارم که شرمسار خودم نشوم، برای جایزه کشتی نمی گیرم

به گزارش اکسپرس بلاگ، قهرمان امیدهای دنیا تاکید نمود که برای جایزه کشتی نمی گیرد و از کسی توقعی ندارد، همین که یک تعدادی از موفقیتش خرسند شوند، برایش کافی است.

آذرپیرا: برای رسیدن به دوبنده تیم ملی کم نمی گذارم که شرمسار خودم نشوم، برای جایزه کشتی نمی گیرم

امیرعلی آذرپیرا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص همراهی تیم سهند ارس در مرحله پایانی لیگ برتر، گفت: با توجه به اینکه در اردو امیدها بودم در مراحل قبلی لیگ کشتی نگرفتم اما قرار است در مرحله پایانی مسابقات برای سهند روی تشک بروم، البته هنوز اعلام نشده که برنامه و ارنج تیم برای دو مسابقه پیش رو چیست؟

وی در خصوص اینکه علی شعبانی و محمدحسین محمدیان دو 97 کیلویی تیم فولادین ذوب آمل، حریف نیمه نهایی سهند در لیگ هستند، در خصوص مبارزه با این مدعیان، گفت: با این دو نفر قبلا فقط تمرین کردم اما تا به امروز با هم مبارزه نکردیم. من کم تجربه تر و جوانتر از آنها هستم، هر دو نفر مدال دارند و کلی مسابقه رفته اند. هر دو کشتی گیر بسیار خوبی هستند. امیدوار هستم که بتوانم مبارزه خوبی رودرروی آنها داشته باشم.

دارنده مدال طلای 97 کیلوی امیدهای دنیا در خصوص اینکه از چه مرحله ای باید وارد چرخه انتخابی تیم ملی گردد، تاکید نمود: اینطور که عنوان شده باید از مسابقات قهرمان کشوری وارد چرخه شوم، ظاهرا فقط مدال داران نروژ می توانند از جام تختی وارد شوند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در حد مدال طلای امیدهای دنیا از او تقدیر صورت گرفت، خاطر نشان کرد: مسئولان آمدند، استقبال خاصی نبود، دست شان درد نکند. عبدالله عزیزی هم آمد. ولی این چیزها برایم مهم نیست، عاشق کشتی هستم و اگر فقط چند نفر هم از مدالم مسرور شده باشند، همین برایم خوب است. همواره پدرم پشتم بوده و باز هم همین است. او همواره حمایتم می نماید.

آذرپیرا در خصوص مربیان سازنده اش، گفت: پدرم اولین مربی ام بوده که همواره کنارم هست. احمد نجاریان، اسماعیل پلویی و محسن کاوه هم مربیانم هستند.

این کشتی گیر تهرانی در خصوص اینکه چقدر امیدوار است که در این وزن شلوغ و پرمدعی به دوبنده تیم ملی برسد، توضیح داد: من از خودم چیزی کم نمی گذارم و دوست دارم نهایت کوششم را به کار ببندم تا برترین نتیجه را بگیرم. آنقدر کوشش می کنم تا اگر یک درصد هم ببازم پیش خودم خیالم راحت باشد که کم نگذاشتم و بگویم من کوششم را کردم و جنگیدم، اما نشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 19466

به "آذرپیرا: برای رسیدن به دوبنده تیم ملی کم نمی گذارم که شرمسار خودم نشوم، برای جایزه کشتی نمی گیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذرپیرا: برای رسیدن به دوبنده تیم ملی کم نمی گذارم که شرمسار خودم نشوم، برای جایزه کشتی نمی گیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید