شروع توزیع کارت شرکت در کنکور 99 از فردا ، تکلیف داوطلبان مشکوک به کرونا چیست؟ ، چند داوطلب کرونا دارند؟

به گزارش اکسپرس بلاگ، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام این خبر که توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کنکور سراسری 99 از فردا (سه شنبه 28 مرداد) آغاز می گردد، اضافه کرد: خوداظهاری داوطلبان هم برای شناسایی افراد مبتلا به کرونا و برگزاری جداگانه آزمون آنها از فردا آغاز می گردد.

شروع توزیع کارت شرکت در کنکور 99 از فردا ، تکلیف داوطلبان مشکوک به کرونا چیست؟ ، چند داوطلب کرونا دارند؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره زمان شروع توزیع کارت ورود به جلسه کنکور سراسری اظهار کرد: داوطلبان شرکت نماینده در آزمون می توانند از فردا 28 مرداد تا ساعت 24 روز چهارشنبه 29 مرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای دانلود و پرینت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

او گفت: برای شرکت در کنکور سراسری 99، یک میلیون و 391 هزار و 524 نفر ثبت نام کردند که با توجه به امکان شرکت داوطلبان کنکورهای علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی و علوم تجربی در گروه زبان های خارجی و هنر برای یک میلیون و 393 هزار و 233 داوطلب کارت ورود به جلسه صادر شده است.

زرین آمیزی بیان نمود: کنکور گروه آزمایشی هنر با 113 هزار و 732 داوطلب صبح روز چهارشنبه 29 مرداد، کنکور گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی با 155 هزار و 250 داوطلب و علوم انسانی با 355 هزار و 580 داوطلب صبح پنجشنبه 30 مرداد، کنکور گروه آزمایشی علوم تجربی با 594 و هزار 259 داوطلب صبح آدینه 31 مرداد و کنکور گروه آزمایشی زبان خارجی با 174 هزار و 412 داوطلب صبح شنبه اول شهریور برگزار خواهد شد.

به گفته وی در کنکور سراسری سال 1399 تعداد یک میلیون و 393 هزار و 233 نفر شرکت نموده اند که در مقایسه با شرکت نمایندگان سال گذشته 25 درصد افزایش دارد.

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: داوطلبان آزمون سراسری که مبتلای قطعی به بیماری کرونا هستند، در تاریخ 22 و 23 مرداد به سایت سازمان سنجش مراجعه و مدارک پزشکی خود را که دلالت بر بیماری آن ها داشته، در سایت بارگذاری کردند. تعداد 60 نفر مبتلای قطعی به کرونا شناخته شدند که 59 نفر از آنها در قرنطینه خانگی و یک نفر در بیمارستان بستری است.

زرین آمیزی اضافه نمود: داوطلبانی که از این تاریخ به بعد به کرونا مبتلا شوند، می توانند به باجه های برطرف نقص مراجعه و شرایط خود را اعلام نموده تا در مکان هایی مجزا از داوطلبان غیرکرونایی آزمون بدهند.

او گفت: در روز برگزاری آزمون اگر داوطلبی مشکوک به کرونا بود، به حوزه اعلام می گردد. در تمام حوزه ها مکان های مشخصی برای این داوطلبان در نظر گرفته شده که جدا از سایر داوطلبان آزمون خواهند داد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 6941

به "شروع توزیع کارت شرکت در کنکور 99 از فردا ، تکلیف داوطلبان مشکوک به کرونا چیست؟ ، چند داوطلب کرونا دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع توزیع کارت شرکت در کنکور 99 از فردا ، تکلیف داوطلبان مشکوک به کرونا چیست؟ ، چند داوطلب کرونا دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید