شروع واکسیناسیون 75 تا 79 ساله ها در استان خوزستان

به گزارش اکسپرس بلاگ، خبرنگاران/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از شروع واکسیناسیون افراد 75 تا 79 سال در استان خوزستان از روز شنبه اطلاع داد.

شروع واکسیناسیون 75 تا 79 ساله ها در استان خوزستان

دکتر فرهاد ابول نژادیان با اشاره به فرایند انجام واکسیناسیون کرونا در خوزستان، اظهار کرد: فرایند واکسیناسیون در استان خوزستان به خوبی پیش می رود و واکسیناسیون افراد بالای 80 سال اجرا شده است.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه کرد: از مردم استان خوزستان خواهش می کنم که از روز شنبه (18 اردیبهشت ماه) افراد 75 سال تا 79 سال به مراکز بهداشتی برای انجام واکسیناسیون خود مراجعه نمایند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: از این افراد برای انجام واکسیناسیون به صورت تلفنی دعوت به عمل می آید و بدون دعوت تلفنی نیز، خودشان می توانند برای دریافت واکسن به مراکز بهداشتی مراجعه نمایند.

ابول نژادیان اضافه کرد: امیدواریم در هفته جاری تزریق واکسن گروه سنی 75 سال تا 79 سال انجام گردد تا بتوانیم در هفته آینده، واکسیناسیون افراد 70 ساله را شروع کنیم.

وی با اشاره به فرایند بیماری نیز توضیح داد: در استان خوزستان یک هفته است که فرایند بروز موارد بیماری کاهشی شده است؛ تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان های خوزستان در حدود 10 روز پیش، 2 هزار و 100 بیمار بود که در حال حاضر به حدود یک هزار و 500 بیمار رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، گفت: نگرانی ما از برگزاری مراسم های دهه آخر ماه مبارک رمضان شامل خریدها، دید و بازدیدها و مراسم های عید سعید فطر است؛ امیدواریم همکاری و همراهی مردم را در این خصوص داشته باشیم و خریدهای عید فطر را سال جاری انجام ندهند و مراسم دید و بازدید خود را به سال آینده که واکسیناسیون در کشور اجرا شده باشد و سطح ایمنی جامعه بالا رفته باشد، محول نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 13988

به "شروع واکسیناسیون 75 تا 79 ساله ها در استان خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع واکسیناسیون 75 تا 79 ساله ها در استان خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید