آیفون 15 از اینترنت USB پشتیبانی می نماید: حداکثر سرعت دانلود 1000 مگابیت

به گزارش اکسپرس بلاگ، با افزودن شدن درگاه USB-C به خانواده آیفون 15، حالا چهارمین روش دسترسی به اینترنت روی آیفون نیز خلق شد تا استفاده از اینترنت روی آیفون 15 مجذوب کننده تر گردد.

آیفون 15 از اینترنت USB پشتیبانی می نماید: حداکثر سرعت دانلود 1000 مگابیت

پس از عرضه آیفون های 15، بعضی از کاربران در شبکه های اجتماعی تصاویری از اتصال گوشی آیفون 15 خود به مودم و روتر و استفاده از درگاه USB-C برای دسترسی به اینترنت پر سرعت منتشر کردند.

این کاربران می گویند سرعت اینترنت USB روی آیفون بیشتر از سرعت وای فای است. حالا، پس از وای فای، اینترنت موبایل و هات اسپات، می توان روی USB هم اینترنت به آیفون آورد.

این نکته را شرکت اپل در هفته گذشته، با انتشار فهرستی از آداپتورهای USB to Ethernet سازگار با آیفون 15، به طور ضمنی تایید کرد.

هنگامی که یک آیفون 15 به کابل اترنت وصل می گردد؛ یک منوی Ethernet در بخش Settings مخفی ظاهر شده و آدرس IP اینترنت و گزینه های مختلف پیکربندی این روش را به شما نشان می دهد.

یکی از خوانندگان سایت macrumors گزارش داده، آیفون 15 پرو خود را به وسیله مبدل USB to Ethernet به مودم وصل نموده و در تست سرعت اینترنت به سرعت دانلود بیش از 800 مگابیت دست یافته است.

کاربر دیگری هم در توییتر با انتشار تست سرعت دانلود 932 مگابیت روی آیفون 15، می گوید به وسیله کابل اترنت به سرعت نزدیک به 1 گیگابیت رسیده است.

البته، توجه داشته باشید در آیفون های قبلی هم مبدل لایتنینگ به اترنت داشتیم و می شد اینترنت را با کابل لایتنینگ روی گوشی به اشتراک گذاشت ولی سرعت دریافت اینترنت USB-C به حدود 1 گیگابیت بر ثانیه می رسد.

آیفون 15 به وسیله ؛ به اینترنت موبایل وصل می گردد.

همین طور، که برترین روش دسترسی به اینترنت پر سرعت هستند. بعلاوه، به وسیله هات اسپات و Tethering می تواند به نت دست پیدا کند.

منبع: شبکه چی
انتشار: 3 مهر 1402 بروزرسانی: 3 مهر 1402 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 29801

به "آیفون 15 از اینترنت USB پشتیبانی می نماید: حداکثر سرعت دانلود 1000 مگابیت" امتیاز دهید

1 کاربر به "آیفون 15 از اینترنت USB پشتیبانی می نماید: حداکثر سرعت دانلود 1000 مگابیت" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 15 از اینترنت USB پشتیبانی می نماید: حداکثر سرعت دانلود 1000 مگابیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید