تصویری که طراحی پنل جلویی آیفون 14 را لو داد!

به گزارش اکسپرس بلاگ، همیشه شایعات زیادی درباره گوشی های آیفون اپل در فضای مجازی وجود داشته است. آخرین شایعات حاکی از این بوده که سری تازه آیفون با دو سوراخ پانچ به جای بریدگی قطره ای عرضه می شوند. اکنون انتشار یک تصویر تازه، این شایعات را تأیید می کند.

تصویری که طراحی پنل جلویی آیفون 14 را لو داد!

به گزارش خبرنگاران، انتظار می رود شرکت اپل در سپتامبر سال جاری میلادی از سری آیفون 14 رونمایی کند. چندین گزارش نشان داده است که برخی از مدل های آیفون 14 دارای بریدگی قطره ای هستند، در حالی که برخی دیگر دارای دو سوراخ پانچ می باشند. یکی از کاربران توییتر با حساب کاربری SaranByte@ یک تصویر لو رفته را در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته است. این تصویر صفحه نمایش پنل های آیفون 14 را به نمایش می گذارد.

همانطور که در تصویر فاش شده مشاهده می شود، خط تولید آیفون 14 شامل چهار مدل به نام های آیفون 14، آیفون 14 پرو، آیفون 14 مکس و آیفون 14 پرو مکس است. این تصویر نشان می دهد که آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس دارای دو سوراخ پانچ هستند، یکی دایره شکل است و دیگری به شکل بیضی. این دو سوراخ به ترتیب برای قرار دادن دوربین سلفی و سنسور های Face ID به کار می فرایند. همچنین گفته می شود که مدل آیفون 14 پرو دارای نمایشگر 6.1 اینچی و مدل آیفون 14 پرو مکس دارای نمایشگر 6.7 اینچی OLED هستند.

همان طور که گفته شد آیفون 14 و آیفون 14 مکس دارای بریدگی قطره ای هستند که ظاهری شبیه به سری آیفون 13 دارد. گفته شده که مدل آیفون 14 دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی و مدل آیفون 14 مکس دارای نمایشگر 6.7 اینچی OLED هستند.

کاربر توییتر که عکس ها را منتشر کرده، همچنین ادعا می کند که مدل های آینده آیفون 14 پرو، همانطور که قبلا از طریق منابع دیگر گزارش شده بود، حاشیه های نازک تری خواهند داشت. علاوه بر این، مدل های پرو دارای نسبت تصویر کشیده تر با نسبت تصویر 20:9 هستند.

گزارش های اخیر نشان می دهد که سری آیفون 14 دارای یک دوربین جلو ارتقا یافته است که با پشتیبانی از فوکوس اتوماتیک و دیافراگم f/1.9 عرضه می شود. همچنین شایعه شده است که پنل پشتی سری آیفون 14 دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی است.

از طرفی حدس زده می شود که آیفون 14 و آیفون 14 مکس دارای تراشه Apple A15 Bionic و رم LPDDR4x باشند، در حالی که آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس دارای چیپست کاملا تازه Apple A16 Bionic و رم LPDDR5 خواهند بود. گفته شده است که ظرفیت رم هر چهار مدل احتمالاً 6 گیگابایت باشد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 22577

به "تصویری که طراحی پنل جلویی آیفون 14 را لو داد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویری که طراحی پنل جلویی آیفون 14 را لو داد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید