افتتاح مرکز نیکوکاری خادمین رضوی در خراسان شمالی

به گزارش اکسپرس بلاگ، مرکز نیکوکاری امام رضا (ع) استان خراسان شمالی با مشارکت خادمیاران رضوی در راستای محرومیت زدایی و یاری به نیازمندان افتتاح شد.

افتتاح مرکز نیکوکاری خادمین رضوی در خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار از ، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اقدامات جهادی آستان قدس رضوی در حمایت از محرومین گفت : افتتاح این مرکز زمینه توانمندسازی محرومان را در آینده فراهم می نماید.

او بابیان اینکه تا به امروز اقدامات مناسبی در حمایت از احتیاجمندان صورت گرفته است اضافه کرد : فعالیت این مرکز نیکوکاری بستری مناسب جهت محرومیت زدایی از چهره استان است.

او مراکز نیکوکاری را برکت بسیاری برای جامعه اسلامی برشمرد و اضافه کرد: تا به امروز مراکز نیکوکاری در مباحث مختلف احتیاج های محرومین در بخش های مسکن، اشتغال، درمانی، تحصیلی توانسته اند اقدامات شایانی را صورت دهند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی همچنین رویکرد این مرکز نیکوکاری را هم افزایی و افزایش تعاملات خادمین رضوی و مراکز نیکوکاری عنوان نمود و گفت : مراکز نیکوکاری استان در مرحله اول و دوم مواسات و همدلی خوش درخشیدند و شروع مرحله دوم پویش ایران همدل نیز در خراسان شمالی با حرکت مراکز نیکوکاری شروع شد.

  • تامین ملزومات آموزش غیرحضوری برای 6 هزار دانش آموز احتیاجمند

الهی راد در ادامه به فعالیت ها و برکات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت اشاره نمود و اضافه کرد: با کوشش های این صندوق و مساعدت خیران هم اکنون هیچ مددجویی در پشت نوبت دریافت خدمت نیستند.

او در ادامه به انعقاد تفاهم نامه کمیته امداد خراسان شمالی و آستان قدس رضوی اشاره وگفت : این تفاهم نامه به منظور گسترش و ارتقای فعالیت ها و همکاری های آموزشی، تربیتی، فرهنگی، معیشتی و افزایش بهره وری و استفاده از ظرفیت های مشترک منعقدشده است .

ه

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 7824

به "افتتاح مرکز نیکوکاری خادمین رضوی در خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح مرکز نیکوکاری خادمین رضوی در خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید