بازیکن مورد علاقه حجازی و بلاژویچ در راه تیم ملی!

به گزارش اکسپرس بلاگ، عزیزی خادم تغییرات در بدنه مدیریتی فدراسیون فوتبال را شروع نموده است و مدیران مد نظر او یک به یک، اداره کمیته ها را برعهده می گیرند.

بازیکن مورد علاقه حجازی و بلاژویچ در راه تیم ملی!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در تازه ترین تغییر و تحول نیما نکیسا اداره کمیته آموزش را برعهده گرفته است که پیش از این در اختیار غلامرضا جباری بود. خبرهای رسیده از راهروی فدراسیون فوتبال حاکی از آن است که او می خواهد تصمیم فدراسیون فوتبال قبلی در خصوص تیم ملی امید را نقض و مربی مد نظر خود را در راس کادر فنی این تیم قرار دهد و مربی مد نظر او کسی نیست جز رحمان رضایی. مربی ابتدای فصل تیم ذوب آهن که در میانه ای راه برکنار و جای خود را به مجتبی حسینی داد.

رحمان وقتی فوتبال بازی می کرد بازیکن مورد علاقه ناصر حجازی بود؛ در اواخر دهه 70 به دفعات شنیدیم که معرف رحمان رضایی به بلاژویچ برای حضور در تیم ملی ایران، ناصرخان بود.

حمید استیلی در راهنمایی تیم ملی امید به المپیک توکیو ناکام بوده اما کمیته فنی فدراسیون فوتبال قبل مصوب نموده بود با توجه به تجربیاتی که این مربی در راهنمایی تیم ملی امید در دوره گذشته کسب نموده دوباره راهنمایی این تیم را برعهده بگیرد، اما عزیزی خادم قصد اجرای این مصوبه را ندارد.

تیم ملی امید باید برای مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا آماده گردد. مسابقاتی که در یازده گروه و هر گروه در یک کشور بصورت متمرکز برگزار می گردد و ایران هم یکی از نامزدهای میزبانی مسابقات است.

برنامه ریزی شده مسابقات مقدماتی در آبانماه برگزار گردد. دور نهایی بازی ها هم با حضور 11 تیم اول گروه ها به همراه چهار تیم برتر دوم و میزبان که ازبکستان خواهد بود در سال 2022 برگزار خواهد شد.

دراین دوره از بازی ها که تنها مسابقات قهرمانی آسیا خواهد بود بازیکنان متولد 11 دی 77 به بالا می توانند حضور داشته باشند. اما در دوره بعدی بازی ها تیم های برتر راهی المپیک خواهند شد و بازیکنانی می توانند در اردوی تیم ملی امید حاضر شوند که تاریخ تولدشان از 11 دی 79 به بالا باشد.

گردشگری: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 13746

به "بازیکن مورد علاقه حجازی و بلاژویچ در راه تیم ملی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن مورد علاقه حجازی و بلاژویچ در راه تیم ملی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید