افزایش 30 درصدی ورود گردشگران خارجی به چهارمحال و بختیاری

به گزارش اکسپرس بلاگ، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از افزایش 30 درصدی ورود گردشگران خارجی به چهارمحال و بختیاری اطلاع داد.

افزایش 30 درصدی ورود گردشگران خارجی به چهارمحال و بختیاری

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اخذ اقامت تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

حیدر صادقی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای امسال تا به امروز تعداد گردشگران خارجی وارد شده به استان، 5000 نفر بوده است. همچنین در این مدت زمان 720 هزار نفر گردشگر از سایر استان های کشور به چهارمحال و بختیاری سفر کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به افزایش 30 درصدی گردشگران خارجی به استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، اضافه کرد: 60 درصد گردشگران از کشورهای اروپایی از جمله فرانسه، آلمان و ایتالیا در استان اقامت کردند.

صادقی گفت: برنامه ریزی به منظور احداث مکان های اقامتی از جمله هتل، مهمان پذیر، اقامت گاه های بوم گردی و کمپینگ های عشایری، تامین زیرساخت های گردشگری برای کانون ها و انجام تبلیغات مناسب از جمله چاپ کتاب، بروشور و نقشه های گردشگری از برنامه های افزایش جذب گردشگر است.

معاون اداره کل میراث فرهنگی استان گفت: راه اندازی سایت های تبلیغاتی برای معرفی استان در فضاهای مجازی و نظارت بر تاسیسات گردشگری استان از دیگر برنامه های افزایش جذب گردشگر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 495

به "افزایش 30 درصدی ورود گردشگران خارجی به چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 30 درصدی ورود گردشگران خارجی به چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید