اولویت فعلی فدراسیون تیم ملی فوتسال ایران است!

به گزارش اکسپرس بلاگ، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حیدر بهاروند، عبدالکاظم طالقانی، ابراهیم شکوری و اعضای کادرفنی تیم ملی فوتسال در دفتر رئیس فدراسیون جلسه ای را برگزار کردند.

اولویت فعلی فدراسیون تیم ملی فوتسال ایران است!

پس از توضیحات کاملی که از سوی کادرفنی و سرمربی تیم ملی فوتسال از شرایط تیم و فرایند آماده سازی بازیکنان برای مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی 2020 عنوان شد، بهافرایند سرپرست فدراسیون تاکید نمود: اولویت فعلی ما در فدراسیون ایجاد شرایط مناسب برای تیم ملی فوتسال است. مسابقات اسفندماه اهمیت زیادی دارد و همه از شرایط مسابقات و نزدیک شدن رقابت تیم ها در قاره مطلع هستیم.

بهافرایند ادامه داد: باید آرامش تیم به طور کامل حفظ گردد که این وظیفه کادرفنی است. ما هم حمایت های همه جانبه ای خواهیم داشت و در بخشی از برنامه حمایتی که داریم، پرداخت بعضی معوقات اقتصادی و پاداش تیم را انجام دادیم و در کوشش هستیم که تا پیش از اعزام تیم، باقی مطالبات هم پرداخت گردد.

ناظم الشریعه ضمن تقدیر از قول مساعد بهافرایند در راستای حل مسائل تیم ملی فوتسال در آستانه مسابقات آسیایی تاکید نمود: همه تمرکز بازیکنان روی تمرینات است. هدف بزرگی داریم و آن هم کسب افتخار دیگری برای فوتسال کشورمان است و همدلی و حمایت بیشتری در این راه احتیاج داریم که با توجه شما و صحبت هایی که در این نشست اجرا شده، این موارد هم دور از دسترس نخواهد بود.

در سرانجام نیز سرپرست دبیرکلی فدراسیون تاکید نمود که فدراسیون از هیچگونه حمایتی دریغ نخواهد کرد و همه بخش ها کوشش خود را برای موفقیت تیم ملی فوتسال به کار خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 715

به "اولویت فعلی فدراسیون تیم ملی فوتسال ایران است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولویت فعلی فدراسیون تیم ملی فوتسال ایران است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید