کشتی کروز اقیانوس پیما به جزیره قشم آمد

به گزارش اکسپرس بلاگ، اولین کشتی اقیانوس پیمای کروز که سانی نام دارد، روز چهارشنبه با 400 نفر توریست و خدمه از جزیره کیش حرکت کرد و روز بعد در بندر کاوه قشم پهلو گرفت. این کشتی برای راحت تر شدن و امن تر شدن سفرهای دریایی، وارد آب های خلیج فارس شده است. با ادامه این خبر همراه خبرنگاران باشید:

کشتی کروز اقیانوس پیما به جزیره قشم آمد

سفری هیجان انگیز در انتظار شماست، با کشتی کروز هر روز در یک شهر و بندر جدید از خواب بیدار شوید و از نگران یستن و باز کردن چمدان ها نباشید.

مهم ترین هدف استافده از این کشتی در جزایر کیش و قشم، سفر راحت تر، امن تر و خاطره انگیزتر برای مسافران خلیج فارس است.

آقای بهرامی مدیر حمل و نقل دریایی جزیره قشم، وجود جاذبه های زیادی که در بین 2 جزیره کیش و قشم وجود دارد را مهم ترین دلیل راه اندازی خط دریایی بین 2 جزیره دانست. این اولین سفر دریایی به این شکل بین 2 جزیره کیش و قشم است و هدف جلوگیری از خروج میلیون ها دلار ارز کشور برای سفر با کشتی های کروز کشورهای دیگر است و این انتظار وجود دارد که گردشگران زیادی از این موضوع استقبال کنند.

البته در جهت دریایی دو جزیره کیش و قشم، این کشتی از بندرهای چارک و بندرعباس هم رد می شود.

درباره کشتی کروز سانی

این کشتی که آن را سانی نام گذاری کرده اند، دارای 9 طبقه است و 176 متر طول و 23 متر عرض دارد. سانی، 130 کابین را شامل می شود که 77 تای آن ها درجه یک هستند. از امکانات داخل این کشتی می توان به رستوران، 2 سالن سینما، کتابخانه، اتاق مطالعه، استخر، اتاق بازی بچه ها، سالن برگزاری همایش و … اشاره کرد.

جهت دریایی ای که بین دو جزیره کیش و قشم وجود دارد، 127 کیلومتر است و کشتی کروز سانی قرار است برای اولین بار، این جهت را طی کند.

منبع: الی گشت
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 2312

به "کشتی کروز اقیانوس پیما به جزیره قشم آمد" امتیاز دهید

1 کاربر به "کشتی کروز اقیانوس پیما به جزیره قشم آمد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی کروز اقیانوس پیما به جزیره قشم آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید