بازدید مدیرعامل کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی از پیست آزادی

به گزارش اکسپرس بلاگ، مدیرعامل کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی با هدف هم افزایی و ایجاد تعاملات بیشتر، روز سه شنبه 14 مردادماه 99 ضمن بازدید از مجموعه پیست آزادی با سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی ملاقات و گفت و گو کرد.

بازدید مدیرعامل کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی از پیست آزادی

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، حسین اربابی با تأکید بر تفاهم و هم افزایی میان دو نهاد اعلام کرد: با توجه به منویات دکتر مونسان بر تعامل بین کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی و فدراسیون اتومبیل رانی و موتورسواری راه روشنی برای همکاری تخصصی و همه جانبه بین این دو نهاد شروع شده است.

او توضیح داد: با توجه به توضیح وظایف دو مجموعه که شفاف و جدا از یکدیگرند در عین حال دارای قرابت و هم آمیختگی هستند که باید از این پتانسیل حداکثر ستفاده را کرد.

مدیرعامل کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی با اشاره به اشتراک کارشناسان و رانندگان فعال دو حوزه اضافه نمود: وجود این اشتراکات ما را به هم نزدیک می نماید که می توان از ظرفیت ها هر دو حوزه استفاده کرد. با توجه به منویات دکتر مونسان همکاری خوبی شکل خواهد گرفت که خروجی خوبی برای مردم خواهد داشت.

او با اشاره به بازگشایی پیست آزادی برای عموم گفت: پیست اتوموبیل رانی و موتورسواری آزادی و امکانات آموزشی این مجموعه نشان از فعالیت های رو به رشد این مجموعه دارد.

اربابی با اشاره به تفاهم نامه سال 96 بین این دو نهاد اضافه نمود: به تفاهم نامه جدیدی احتیاج نیست و بر اساس نکات مطرح شده که بر گسترش همکاری ها، هم افزایی و تعامل فی مابین تأکید شده است شروع به کار خواهیم کرد.

در ادامه مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی اعلام کرد: با تأکید وزرای ورزش و جوانان و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به دنبال ایجاد و تقویت موج گردشگری ورزشی هستیم و به همین دلیل رالی های مشترک بین المللی و داخلی برگزار خواهیم کرد.

او با اشاره به تأکید دکتر مونسان در مورد تعامل دو نهاد فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی و کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی اضافه نمود: افزایش هرچه بیشتر این همکاری موجب فعال تر شدن حوزه گردشگری ورزشی همچنین بالا رفتن نشاط اجتماعی در جامعه به ویژه جوانان می شوند و این موضوع جزو مأموریت های اصلی این دو ارگان محسوب می گردد.

ناظمی توضیح داد: با تفاهم و هم افزایی میان دو نهاد، راه روشنی برای همکاری تخصصی و همه جانبه فدراسیون اتومبیل رانی و موتورسواری شروع شده است. باید با بهره گیری از ظرفیت های یکدیگر در راستای رشد توسعه این رشته ورزشی گام های مثبتی برداریم و به دور از هر گونه اختلاف در راستای مسئولیت های اجتماعی پیشرو باشیم.

او با اشاره به ظرفیت های کانون در سراسر ایران ادامه داد: می توانیم در موضوعاتی چون ایمنی، امدادرسانی جاده ای، سفیران ایمنی و باشگاه سفیران، اقدامات خوبی انجام دهیم. همچنین با همکاری یکدیگر رالی های مشترک داخلی و بین المللی که مورد تأکید وزرای ورزش و جوانان و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است، برگزار کنیم.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی ابراز امیدواری کرد که با استفاده از ظرفیت های هر دو بخش، موج گردشگری ورزشی در کشور ایجاد گردد و با تعامل و مشارکت رالی تمدن های کهن که پیغام رسان صلح و دوستی است در کشور برگزار گردد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 6675

به "بازدید مدیرعامل کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی از پیست آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مدیرعامل کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی از پیست آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید