بخش رقابتی جشنواره فرصتی برای نگاه تخصصی به موسیقی است

به گزارش اکسپرس بلاگ، تهران (پانا) - سید عباس صالحی بخش رقابتی جشنواره را فرصتی برای ارزیابی کارشناسی و تخصصی تولیدات موسیقی، داشته های کمی و کیفی و نیازهای این عرصه بیان کرد.

بخش رقابتی جشنواره فرصتی برای نگاه تخصصی به موسیقی است

سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در سی و ششمین جشنواره موسیقی گفت: هنر در گذر زمان و کوران وقایع راه می گشاید و پیش می رود، چنانکه از گذشته تا امروز جریان ها و آثار هنری از بستر وقایع برخاسته اند و هویت فرهنگی و هنری جامعه را تبیین نموده اند و در این میان هنر موسیقی بخش مهمی از هویت فرهنگی و هنری و تجلی زبان همدلی بوده است.

وی اضافه نمود: در یک سال اخیر که شرایط بیماری کرونا دشواری هایی را برای همه عرصه ها ازجمله فرهنگ و هنر پدید آورد، هنر و ازجمله موسیقی با جامعه همدلی و همراهی نموده و به تناسب ویژگی های این دوران خلاقیت هایی در موسیقی بروز کرد و هنرمندان گران قدر تجربه هایی رقم زدند که جریان موسیقی را تداوم بخشید.

صالحی با اشاره به گستردگی بخش های مختلف جشنواره موسیقی گفت: سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر فرصت هایی را بر اساس شرایط جدید و شیوه های متناسب با این روزگار برای اجرای گروه ها و هنرمندان موسیقی و استفاده مخاطبان فراهم آورده است. توجه به حوزه های مرتبط با موسیقی مانند ترانه و تولیدات رسانه ای تخصصی موسیقی با برگزاری جایزه ترانه و جایزه موسیقی و رسانه بیانگر نگاه و رویکرد جامع به عرصه موسیقی و حوزه های پیرامون است. بخش رقابتی جشنواره هم فرصتی است تا با ارزیابی کارشناسی و تخصصی تولیدات موسیقی، داشته های کمی و کیفی و نیازهای این عرصه، شناسایی و مورد گفت وگو و نقد قرار گیرد.

صالحی در سرانجام از عوامل سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر قدردانی کرد و گفت: حضور هنرمندان گرامی را در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر ارج نهاده و از کوشش همکاران معاونت امور هنری و ستاد برگزاری جشنواره صمیمانه متشکرم.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 12575

به "بخش رقابتی جشنواره فرصتی برای نگاه تخصصی به موسیقی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش رقابتی جشنواره فرصتی برای نگاه تخصصی به موسیقی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید