بردیف: عزت اللهی راضی کننده بازی کرد، با خوش بینی به بلژیک می رویم

به گزارش اکسپرس بلاگ، سرمربی روستوف پس از تساوی خانگی تیمش برابر اندرلخت در بازی رفت مرحله سوم لیگ قهرمانان اروپا گفت: با خوش بینی برای انجام بازی برگشت به بلژیک می رویم.

بردیف: عزت اللهی راضی کننده بازی کرد، با خوش بینی به بلژیک می رویم

به گزارش خبرنگاران، روستوف شب گذشته (سه شنبه) اولین بازی خود در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را برابر تیم مطرح اندرلخت بلژیک برگزار کرد و با نتیجه تساوی دو بر دو متوقف شد.

قربان بردیف، سرمربی روستوف پس از خاتمه این بازی گفت: به طرفداران روستوف تبریک می گویم، زیرا آنها سال ها منتظر چنین بازی در لیگ قهرمانان اروپا بودند. درباره کیفیت بازی هم باید تاکید کنم با توجه به شرایط فعلی بازیکنان و میزان دسترسی به آنها در اردوهای اتریش رضایت بخش بود. بازیکنان اندرلخت با توانمندی خود توانستند از تمام فرصت های پیش آمده استفاده نمایند. هر چند حریف مزیت رجحان نسبت به روستوف در بازی برگشت دارد، اما هیج چیز غیر ممکن نیست و با خوش بینی به بلژیک می رویم.

سرمربی روستوف در مورد عملکرد سعید عزت اللهی، ملی پوش ایرانی هم گفت: او بازی خوبی انجام داد. علاوه بر هیجان و البته چند اشتباه، راضی نماینده بود.

بردیف در پاسخ به این سوال که آیا روستوف نمایشی در سطح لیگ قهرمانان اروپا ارائه داده است گفت: فکر می کنم اندرلخت در این زمینه بهتر از روستوف بود. تیم ما هنوز کامل نشده و آغاز فصل را پیش رو داریم. با این حال هیچ چیز غیر ممکن نیست و کوشش می کنیم برای بازی برگشت مهیا شویم.

upst.ir: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

منبع: تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 849

به "بردیف: عزت اللهی راضی کننده بازی کرد، با خوش بینی به بلژیک می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بردیف: عزت اللهی راضی کننده بازی کرد، با خوش بینی به بلژیک می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید