بهترین اپلیکیشن های تماس تصویری برای عیددیدنی آنلاین

به گزارش اکسپرس بلاگ، خبرنگاران: با شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان و قرنطینه شدن مردم به واسطه آن، تماس های ویدیویی بیشتر از هر زمان دیگری رواج یافتند. بسیاری از شرکت های عظیم جهان از کارکنان خود خواستند که کارهایشان در منزل انجام دهند تا از خطر کرونا در امان بمانند. شرکت های عظیمی از جمله اپل، مایکروسافت، گوگل، آمازون و توییتر از جمله شرکت هایی هستند که برای کنترل این ویروس کشنده از کارمندان خود خواستند که در خانه کارشان را انجام دهند.

بهترین اپلیکیشن های تماس تصویری برای عیددیدنی آنلاین

ویروس کرونا کشور ما را نیز بی بهره از این شرایط نگذاشته است و بسیاری از شرکت های عظیم در ایران نیز به صورت دورکاری به انجام کار های خود می پردازند. ازطرفی با فرارسیدن عید نوروز و اشتیاق مردم برای دید و بازدید های نوروزی، که حالا با وجود این ویروس سرکوب شده اند، علاقه آن ها به برقراری تماس تصویری با نزدیکان چند برابر گشته و حتی ممکن است دید و بازدید های نوروزی سال جاری به وسیله همین اپلیکیشن های تماس تصویری انجام گردد.

با وجود این شرایط، اپلیکیشن های تماس تصویری، کاربردی ترین اپلیکیشن ها، برای انجام مشاغل از خانه و حتی برقراری ارتباط با دوستان و نزدیکان به مناسبت نوروز می باشد.

در ادامه شما را با 7 اپلیکیشن کاربردی برای برقراری تماس تصویری در روز های قرنطینه آشنا خواهیم کرد.

1. skype

اسکایپ معروفترین اپلیکیشن برقرای تماس تصویری در تمام جهان می باشد که می توانید آن را در کامپیوتر، تبلت، موبایل و ساعت های هوشمند خود نصب نموده و با استفاده از اینترنت با هرجای جهان تماس تصویری برقرار کنید.

تماس تصویری گروهی در اسکایپ می تواند 50 نفر را در یک گروه پشتیبانی کند. این اپلیکیشن که نسخه های ویندوز، مک، اندروید و ios آن در دسترس است، قابلیت پشتیبانی از پیغام های متنی و ارسال فایل را نیز در خود جای داده است.

2. google hangouts

این اپلیکیشن که توسط شرکت گوگل ساخته شده است، یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های برقراری تماس ویدیویی به شمار می رود. Google hangouts برای ویندوز، مک، لینوکس، اندروید و ios در دسترس می باشد و به شما اجازه می دهد که با حساب gmail یا وب سایت google+ تان به صورت رایگان از خدمات آن بهره ببرید. با استفاده از این اپلیکیشن شما قادر خواهید بود با 50 مخاطب به صورت همزمان، با بهترین کیفیت صدا و تصویر تماس تصویری برقرار کنید.

گفتنی است برخی از خدمات ویژه این اپلیکیشن به صورت غیر رایگان هستند که شرکت گوگل به دلیل شیوع ویروس کرونا در حال حاضر این خدمات را به صورت رایگان در اختیار کاربرانش قرار داده است.

3. zoom

زوم برخلاف skype و google hangouts بیشتر برای تماس های کاری طراحی شده است و تمرکز زیادی روی اشتراک گذاری فایل، تعداد بیشتر تماس های همزمان و ابزار مورد استفاده در کنفرانس ها دارد.

توصیه ما این است که از این نرم افزار فقط برای انجام دیدار های کاری و شرکت در جلسات بهره ببرید، زیرا این اپلیکیشن برای برقراری تماس تصویری روزانه با دوستان طراحی نشده است.

4. facetime

فیس تایم یک اپلیکیشن تماس تصویری برای کابران ios و apple می باشد. این نرم افزار برای برقرای تماس های تصویری و تماس های صوتی طراحی شده است. در سال 2018، شرکت فیسبوک قابلیت facetime group را به این اپلیکیشن اضافه نمود که شما را قادر می سازد به صورت همزمان با 32 نفر چت کنید.

این اپلیکیشن برای تمام تلفن های ios و همینطور تمام کامپیوتر های ماکینتاش که دوربین جلویی دارند، قابل استفاده و در دسترس می باشد.

گوشی های اندروید قادر به استفاده ار این اپلیکیشن نمی باشند و می توان گفت این یکی از اصلی ترین محدودیت های این اپلیکیشن به شمار می رود.

اپلیکیشن تماس تصویری فیس تایم، باتری کمی مصرف می نماید و در هنگام استفاده از آن، به مشکلاتی که مربوط به مصرف باتری است، روبرو نمی شوید.

5. imo

این اپلیکیشن که نسبت به سایر اپلیکیشن های تماس تصویری چندان محبوب به شمار نمی آید، به دلیل پشتیبانی از اینترنت هایی با سرعت پایین یک انتخاب سریع برای کسانی است که به دنبال برقراری تماس ویدیویی روزانه با نزدیکان خود هستند.

رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار ساده طراحی شده و به کاربران این امکان را می دهد با لیست مخاطبانی که دارای این برنامه هستند، تماس ویدیویی برقرار نمایند. اگر یک تماس تصویری را با مخاطب خود برقرار نموده و او به آن تماس پاسخ ندهد، در زمان اتصال به اینترنت پیغامی مبنی بر عدم پاسخ گویی مشاهده خواهد نمود.

6. whatsapp

این اپلیکیشن که در حاضر پراستفاده ترین پیغام رسان جهان به شمار می آید، قابلیت های زیادی نیز در اختیار کاربران قرار داده است که می توان به قابلیت برقراری تماس صوتی و تصویری در بین آن ها اشاره نمود.

گفته می گردد این برنامه بهترین جایگزین برای اسکایپ است و یکی از معدود اپلیکیشن هایی به شمار می رود که بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد.

Whatsapp که تحت مالکیت فیسبوک درآمده است، از نظر امنیتی کمی غیرقابل اعتمادتر از سایر اپلیکیشن هاست، ولی با تمام این اوصاف هنوز هم یکی از بهترین اپلیکیشن های تماس تصویری است و می توان گفت در استفاده از آن با هیچ مسئله ای روبرو نخواهید بود.

7. google dou

این برنامه که دستاورد دیگری از شرکت گوگل در زمینه تماس تصویری می باشد، شباهت هایی با facetime دارد و برخی آن را پاسخ گوگل به facetime می دانند. البته از برخی جهات تفاوت های نیز با یکدیگر دارند. مثلا این اپلیکیشن از یک ویژگی به نام Knock Knock پشتیبانی می نماید که اجازه می دهد قبل از پاسخ دادن به تماس های تصویری، کسی که با شما تماس برقرار نموده را به صورت زنده مشاهده کنید.

همچنین این نرم افزار هم برای کاربران اندروید و هم برای کاربران ios موجود می باشد و نیز نسخه وب آن نیز برای کاربران دسکتاپ در دسترس است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: برترین ها
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 5179

به "بهترین اپلیکیشن های تماس تصویری برای عیددیدنی آنلاین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین اپلیکیشن های تماس تصویری برای عیددیدنی آنلاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید