بکارگیری تم دکوراسیون سیاه و سفید در طراحی منزل

به گزارش اکسپرس بلاگ، تم سیاه و سفید کلاسیک برای طراحی خانه ایی مدرن یکی از بهترین انتخاب ها می باشد. با تکرار این تم در دکوراسیون منزل مطمئن خواهید بود که خانه شما هیچ وقت از مد نخواهد افتاد و برای همواره شیک خواهد ماند. دکوراسیون سیاه و سفید که در این مطلب مشاهده می کنید یکی از چهار خانه ایی است که توسط شرکت مشهور لهستانی به اسم Tamizo در ماه نوامبر 2014 طراحی شده اند.

بکارگیری تم دکوراسیون سیاه و سفید در طراحی منزل

جهت دریافت خدمات خرید اینترنتی درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

این طرح مربوط به خانه ای ویلایی در شهر Torun در شمال کشور لهستان است. مشاهده می کنید که بیشتر قسمت های خانه به رنگ خاکستری تیره و سیاه درآمده و در قسمت های دیگر از رنگ سفید شفاف استفاده شده است و فضایی صاف و ساده را بوجود آورده است. دلیل این دکوراسیون black and white هم بیشتر مربوط به فضای سرسبز بیرون است زیرا از هر جهتی که به نمای سبز و باز بیرون خانه نگاه کنید حس بودن در آن فضا به داخل خانه کشیده خواهد شد.

خطوط صاف و گوشه دار در طراحی خانه به راحتی هر نگاهی را بخود جلب می نماید اما بافت آجری و بتنی دیوارها تصویر بسیار جالب تری را در دکوراسیون منزل ایجاد نموده است. البته استایل سیاه و سفید خود بتنهایی ممکن است کمی احساس بسته و مغرورانه بودن محیط را بیش از حد جلوه بدهد، برای جلوگیری از این مورد طراح از یک کاناپه سبز رنگ شیک و لامپ آباژور عظیم سفید استفاده نموده است تا مقداری از شدید شدن این حس جلوگیری کند.

در طراحی فضای خصوصی خانه مانند اتاق خواب و حمام و سرویس های بهداشتی بیشتر از رنگ سفید استفاده شده است تا کیفیت بالای محصولات به نمایش گذاشته گردد. در اتاق خواب هم با تکیه دادن فریم های خالی به دیوار به اهمیت فضای منفی (فضایی که در مرکز توجه نیست) در این طراحی تاکید می نماید.

منبع: اتاق
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 2931

به "بکارگیری تم دکوراسیون سیاه و سفید در طراحی منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بکارگیری تم دکوراسیون سیاه و سفید در طراحی منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید