تحقیقات درباره تخلف اپل شروع شد

به گزارش اکسپرس بلاگ، مقامات اتحادیه اروپا تحقیقات خود را در مورد ادعاهای مطرح شده مبنی بر نقض قوانین ضد انحصار توسط شرکت اَپل شروع کردند.

تحقیقات درباره تخلف اپل شروع شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از یورونیوز، کمیسیون اجرایی اتحادیه اروپا روز سه شنبه بیان نمود که این تحقیقات برای آنالیز صحت امتناع گاه و بیگاه بستر پرداخت دیجیتال این شرکت(Apple Pay) از دسترسی به بعضی سیستم های پرداخت از جمله سامانه پرداخت هوشمند تَپ اَند گو(Tap & Go) انجام می گردد.

همچنین این کمیسیون تحقیق دیگری را نیز در خصوص ممانعت اپل از مطلع شدن دارندگان محصولات آیفون و آیپد از نحوه خرید برنامه خارج از فروشگاه مجازی غول فناوری آمریکایی(App Store) آغاز نموده است.

کمیسیون اجرایی اتحادیه اروپا هدف از تحقیقات خود را برطرف نگرانی های موجود در خصوص نقض فضای رقابتی در بازار اروپا توسط اپل مطرح نمود.

شورای رقابتی فرانسه نیز ماه مارس گذشته با محکوم کردن شرکت اپل به رفتار انحصارگرایانه در بازار فرانسه، این شرکت را به پرداخت مبلغ بی سابقه یک میلیارد و صد میلیون یورویی جریمه کرد.

فرانسه، اپل را به اقدام عملی برای ممانعت از رقابتی کردن بازار محصولات این شرکت توسط توزیع کنندگان و فروشندگان مستقل کوچک محکوم نموده بود.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 4941

به "تحقیقات درباره تخلف اپل شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقیقات درباره تخلف اپل شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید