تریلر جدید بازی Ratchet &amp Clank: Rift Apart منتشر شد

به گزارش اکسپرس بلاگ، شرکت سونی به تازگی یک تریلر 7 دقیقه ای از گیم پلی بازی Ratchet & Clank: Rift Apart را با کاربران به اشتراک گذاشت.

تریلر جدید بازی Ratchet &amp Clank: Rift Apart منتشر شد

به گزارش خبرنگار ، شرکت سونی به تازگی ویدئویی از گیم پلی عنوان مورد انتظار Ratchet & Clank: Rift Apart را در مراسم Gamescom Opening Night Live 2020 به نمایش گذاشت. این بازی قرار است جزو اولین عناوینی باشد که برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

این شرکت پیش تر نمایشی از این بازی را در ماه ژوئن در اختیار کاربران قرار داد که شامل بخشی از گیم پلی نیز می شد. ویدئوی منتشر شده جدید از سوی شرکت سونی در واقع همان گیم پلی قدیمی است که کمی جزئیات بیشتری را طی مدت زمانی طولانی تر در اختیار کاربران قرار می دهد. گیم پلی جدید عنوان مورد انتظار Ratchet & Clank: Rift Apart شامل بخش های معروفی از سری بازی های Ratchet & Clank می گردد که از جمله آن ها می توان به پرش های خاص، تیراندازی خیره نماینده و محیط منحصر به فرد اشاره نمود.

  • انتها ارز دیجیتال تلگرام/ آمریکا هم به خواسته پاول دورف تن نداد

آن طور که ویدئوها نشان می دهند بازی جدید Ratchet & Clank از کیفیت و جذابیت بالایی برخوردار است و همان طور که از نام این عنوان پیداست برش های زیادی در فضای بازی شکل می گیرند که کاربر باید با آن ها ارتباط بگیرد. این برش های شکل گرفته در فضا به افراد اجازه می دهند تا از محلی به مکانی دیگر بروند و سریعا جابه جا شوند.

این تغییر مکان ها کاربران را از یک جهان و جهانی دیگر راهنمایی می نمایند. نمایش این تریلرها توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب نموده و افراد مشتاق به بازی کردن این عنوان شده اند. سونی همچنین مدعی شده با وجود کیفیت و گرافیک بالای بازی، این عنوان در عرض چند ثانیه در کنسول پلی استیشن 5 بارگذاری خواهد شد.

سازندگان بازی اعلام داشته اند که این عنوان شامل مراحل بسیاری خواهد بود که برای علاقه مندان ماجراجویی مفید و دوست داشتنی است. بازی Ratchet & Clank: Rift Apart قرار شده با انتشار کنسول پلی استیشن 5 به بازار جهانی عرضه گردد اما از آن جایی که تاریخ دقیق انتشار پلی استیشن 5 معین نیست کاربران از زمان عرضه Ratchet & Clank: Rift Apart نیز باخبر نیستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 8089

به "تریلر جدید بازی Ratchet &amp Clank: Rift Apart منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلر جدید بازی Ratchet &amp Clank: Rift Apart منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید