اولین تصاویر واقعی از پلی استیشن 5

به گزارش اکسپرس بلاگ، سونی همچنین اعلام نموده که سخت افزار این دستگاه قابل ارتقا است؛ قابلیتی که در کنسول های قبلی شرکت وجود نداشت و این مساله احتمال این را که یکی از پنل های بدنه دستگاه قابل جداسازی باشد بیشتر می نماید.

اولین تصاویر واقعی از پلی استیشن 5

به تازگی کنسول نسل پنجم شرکت سونی در کمیسیون ارتباطات ملی تایوان مشاهده شده و حالا به وسیله این تصاویر واقعی منتشر شده می توان نگاهی نزدیک و دقیق تر به جدیدترین کنسول بازی شرکت سونی انداخت.

این کمیسیون مجموعه ای از تصاویر پلی استیشن 5 را در حالت خوابیده به شکل افقی منتشر نموده و در آن کابل ها و پایه زیرین دستگاه که وظیفه نگه داشتن کنسول در حالت ایستاده و خوابیده را بر عهده دارد مشاهده می شوند.

این تصاویر به خوبی نشان می دهند که پلی استیشن 5 تا چه اندازه عظیم طراحی شده است. اوایل این هفته بود که تعیین شد پلی استیشن 5 عظیم ترین کنسول بازی ساخته شده در تاریخ از لحاظ ابعاد فیزیکی است که حتی از پلی استیشن 3 و ایکس باکس وان هم عظیم تر است.

با نگاه به تصاویر از حالا تعیین است که قرار دادن این کنسول در گیم سنتر ها کار آسانی نخواهد بود و این مساله برای ایکس باکس وان سری ایکس هم صدق می نماید. هر دو کنسول طوری طراحی شده اند که نحوه قرارگیری آن ها به صورت ایستاده در اولویت بوده و در ظاهر عرض کمتری داشته باشند. البته قرار دادن کنسول ها به صورتی خوابیده هم امکان پذیر است.

متاسفانه در این تصاویر تعیین نیست که دقیقا چگونه می توان به درگاه NVMe دسترسی داشت. سونی همچنین اعلام نموده که خریداران این کنسول می توانند حافظه داخلی دستگاه را هم ارتقا دهند، اما هنوز جزئیات کافی درخصوص این موضوع هم در دسترس نیست.

سونی همچنین اعلام نموده که سخت افزار این دستگاه قابل ارتقا است؛ قابلیتی که در کنسول های قبلی شرکت وجود نداشت و این مساله احتمال این را که یکی از پنل های بدنه دستگاه قابل جداسازی باشد بیشتر می نماید.

پلی استیشن 5 سونی از 12 نوامبر در کشور آمریکا با قیمت 99/ 499 دلار عرضه خواهد شد. همچنین نسخه دیجیتال این کنسول که از دیسک سخت افزاری پشتیبانی نمی نماید نیز با قیمت 99/ 399 دلار در همین تاریخ به بازار خواهد آمد. همچنین سونی این هفته بیان نمود که بازی های پلی استیشن 5 قیمتی تا حداکثر 99/ 69 دلار خواهند داشت.

منبع: آی تی ایران

upst.ir: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

منبع: فرادید
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 8232

به "اولین تصاویر واقعی از پلی استیشن 5" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصاویر واقعی از پلی استیشن 5"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید