تشدید نظارت ها و رسیدگی به شکایت های مردمی در ستاد خدمات سفر

به گزارش اکسپرس بلاگ، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان این که ستاد خدمات سفر با حداقل نیرو و به صورت شیفتی در نوروز 99 فعال خواهد بود، گفت: تشدید نظارت ها و رسیدگی به شکایت های مردمی دو وظیفه مهم ستاد خدمات سفر است.

تشدید نظارت ها و رسیدگی به شکایت های مردمی در ستاد خدمات سفر

به گزارش خبرنگار اکسپرس بلاگ، ولی تیموری معاون گردشگری کشور و دبیر کمیته گردشگری و فضاهای ورزشی ستاد ملی مدیریت کرونا، امروز یکشنبه 25 اسفند 98 در جلسه ویدئو کنفرانسی با مدیران کل و معاونان گردشگری استان های مختلف کشور با بیان این مطلب اضافه نمود: ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در تهران و ستاد اجرایی خدمات سفر در استان ها و شهرستان های مختلف در نوروز 99 به منظور نظارت بر رعایت موارد مختلف از سوی تاسیات گردشگری از جمله رعایت پروتکل های بهداشتی، فعال است و نظارت ها از سوی این ستادها تشدید خواهد شد.

او ادامه داد: ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در تهران و ستاد اجرایی خدمات سفر در استان ها و شهرستان های مختلف با توجه به شیوع کرونا، با حداقل نیرو و به صورت شیفت بندی فعالیت خواهد کرد.

تیموری گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا و کاهش سفرهای نوروزی، وظایف و دستورالعمل های جدیدی به ستادهای خدمات سفر ابلاغ خواهد شد و ستادها موظف به اجرای آن ها هستند.

معاون گردشگری کشور ادامه داد: تشدید نظارت ها با توجه به ابلاغ دستوراالعمل شماره 1 و 2 با امضای وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و نیز رسیدگی به شکایات مردم و تاسیسات گردشگری دو وظیفه مهم ستاد خدمات سفر در نوروز 99 است.

او اضافه نمود: با توجه به شیوع کرونا، کمیته گردشگری و فضاهای مجازی ستاد ملی مدیریت کرونا تشکیل شده که ریاست این کمیته بر عهده وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است که در نوروز 99 وظایف این کمیته از سوی ستاد خدمات سفر دنبال می شود.

تیموری در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان این که شیوع کرونا و کاهش سفرها می تواند یک فرصت نیز تلقی شود، ادامه داد: اگرچه برنامه ریزی ها برای انجام سفرهای نوروزی با نشاط و ایمن برای هم وطنان تدارک دیده شده بود اما شیوع کرونا باعث شد تا این برنامه ها فعلا متوقف شود، با این حال می توان از این فرصت برای برنامه ریزی سفرهای هرچه بهتر در سال 99 برای گردشگران و عموم مردم بهره برد.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: در این مدت ادارات کل میراث فرهنگی و ستادهای خدمات سفر در استان های مختلف می توانند برای سال 99 و بعد از مهار بیماری کرونا برنامه ریزی کنند تا شاهد رونق مجدد سفرها و بارورتر شدن صنعت گردشگری در کشور باشیم.

تیموری در ادامه به موضوع تاثیرات شیوع کرونا بر صنعت گردشگری اشاره کرد و اضافه نمود: متاسفانه با شیوع این ویروس شاهد خسارت هایی به بخش های مختلف این صنعت هستیم که البته خوشبختانه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اولین دستگاهی بود که موضوع حمایت از بخش های مختلف صنعت گردشگری و نیز حوزه صنایع دستی را در دستور کار خود قرار داد و آن را پیگیری کرد که نتایج خوبی نیز به دست آمد که یکی از آن ها تعویق سه ماهه اقساط تسهیلات بخش هایی از صنعت گردشگری و صنایع دستی است.

معاون گردشگری کشور خاطرنشان کرد: همه باید کمک کنیم تا از بحرانی که برای این صنعت پیش آمده عبور کنیم. به طور حتم این بحران را پشت سر خواهیم گذاشت و برای سال 99 با یک آمادگی کامل و برنامه ریزی منسجم شرایط بسیار مناسبی در حوزه سفر و گردشگری فراهم خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 1787

به "تشدید نظارت ها و رسیدگی به شکایت های مردمی در ستاد خدمات سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید نظارت ها و رسیدگی به شکایت های مردمی در ستاد خدمات سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید