تصاویر رسمی شیائومی 12 لایت قبل از عرضه جهانی منتشر شد

به گزارش اکسپرس بلاگ، شرکت شیائومی اخیراً از سری پرچم دار شیائومی 12S در بازار چین رونمایی نموده است. این سری مجهز به گوشی های هوشمند پرچم داری است که از پردازنده نو اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 به عنوان قلب تپنده خود بهره می برند. اکنون اما این شرکت خود را برای رونمایی از پرچم دار مالی خود از سری شیائومی 12 یعنی گوشی هوشمند شیائومی 12 لایت برای عرضه در بازار جهانی آماده می نماید. به همین دلیل تصاویر رسمی این گوشی هوشمند نو شیائومی در فضای مجازی منتشر شده که در ادامه به آنالیز آن ها خواهیم پرداخت.

تصاویر رسمی شیائومی 12 لایت قبل از عرضه جهانی منتشر شد

شیائومی مدتی قبل از سری نو گوشی های پرچم دار خود یعنی شیائومی 12 برای بازار های جهانی رونمایی کرد و قبل از آن نیز این گوشی های هوشمند در اواخر سال 2021 برای بازار چین معرفی شدند. این سری متشکل از سه گوشی شیائومی 12، 12 پرو و 12X است. اما طبق نوترین اطلاعات منتشر شده به نظر می رسد این شرکت چینی میخواهد تا مدل دیگری را به این سری اضافه کند که شیائومی 12 لایت نام دارد. مدت هاست شرکت چینی مدل لایت پرچم دارانش را راهی بازار می نماید و این بار هم می بینیم که چنین چیزی قرار است اتفاق بیفتد. مدل های لایت همانطور که از اسمشان پیداست، با قیمتی ارزان در اختیار کاربران قرار می گیرند.

طبق تصاویر رسمی منتشر شده این شرکت، شیائومی 12 لایت به زودی وارد بازارهای جهانی خواهد شد. تا به امروز اطلاعات و افشاگری های زیادی در خصوص این پرچم دار مالی در رسانه های خبری دست به دست شده و به لطف آن ها توانستیم به مشخصات فنی این گوشی هوشمند دسترسی پیدا کنیم. به تازگی نیز ویدیویی از کار با شیائومی 12 لایت منتشر شده و این شانس را به ما داده تا نماینده مورد انتظار شرکت چینی را به صورت زنده دیدن کنیم.

از آن جایی که این گوشی متعلق به سری شیائومی 12 است، بنابراین احتمالاً بسیاری از قابلیت های خود را از گوشی های هوشمند و قدرتمند این سری خواهد گرفت. حدس های اخیر حاکی از آن است که شیائومی 12 لایت با نمایشگر 6.55 اینچی AMOLED در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این نمایشگر که وضوح تصویر Full HD+ را ارائه می دهد، از نرخ رفرش ریت 120 هرتزی نیز پشتیبانی می نماید. بعلاوه انتظار می رود این که نمایشگر دارای تراکم پیکسلی 402ppi، پشتیبانی از HDR10+ و گواهینامه Dolby Vision باشد.

به نظر می رسد که که شیائومی از پردازنده اسنپدراگون 778G پلاس به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند بهره خواهد برد. باید خاطر نشان کنیم که این تراشه از هشت هسته با ترتیب 1 + 3 + 4 که هسته اول از نوع Cortex-A78 با فرکانس 2.5 گیگاهرتز، هسته دوم از همان نوع با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و هسته سوم از نوع Cortex-A55 با فرکانس 1.9 گیگاهرتز است برای پردازش امور گوشی استفاده می نماید.

بعلاوه در کنار این پردازنده 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است. کاربران می توانند در هنگام خرید از بین سه پیکربندی 6 گیگابایت حافظه رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت حافظه رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی متناسب با نیازشان دست به انتخاب بزنند.

منبع تغذیه شیائومی 12 لایت را یک باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ثانیه تشکیل می دهد که طبق شنیده ها، با شارژر 67 واتی انرژی مجدد خود را تأمین می نماید. در قاب پشتی این گوشی هوشمند یک سنسور بزرگ در کنار دو سنسور کوچک و فلش LED درون یک ماژول دوربین مستطیلی شکل قرار گرفته اند. بعلاوه دوربین اصلی شیائومی 12 لایت یک سنسور 108 مگاپیکسلی است که این عدد در ماژول دوربین این گوشی ذکر شده است.

در کنار این سنسور اصلی، یک سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو نیز دیده می گردد. بعلاوه سنسور سلفی این گوشی هوشمند نیز 16 مگاپیکسل خواهد بود که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. سیستم عامل اندروید 12 روی این گوشی هوشمند به صورت پیش فرض نصب شده و رابط کاربری MIUI 13 را اجرا خواهد نمود.

در نهایت باید اشاره کنیم که نسخه با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی شیائومی 12 لایت با قیمت احتمالی 500 یورو در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در خصوص تاریخ رونمایی از این گوشی هوشمند نو شیائومی هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 مرداد 1401 بروزرسانی: 3 مرداد 1401 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 23764

به "تصاویر رسمی شیائومی 12 لایت قبل از عرضه جهانی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر رسمی شیائومی 12 لایت قبل از عرضه جهانی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید