تور پوکت تایلند نوروز 99

به گزارش اکسپرس بلاگ، تور پوکت

پوکت بعنوان بزرگترین جزیره تایلند و بهترین استراحتگاه برای تعطیلات در تایلند و حتی آسیا می باشد و همه ساله مسافران زیادی از ایران در تور پوکت نوروز 99 شرکت می نمایند. این تور از جمله تورهای تایلند نوروز 99 می باشد که در تعطیلات عید نوروز برگزار می شود . سایت تور تایلند به واسطه همکاری با آژانس های مسافرتی معتبر و با تجربه در زمینه تور تایلند، پکیج های مختلف و متنوع تور نوروزی پوکت در فروردین 99 را ارائه می دهد. قیمت تور پوکت ویژه نوروز 99 بسته به خدمات تور و شرایط مختلف، متفاوت می باشد.

تور پوکت تایلند نوروز 99

با تور کریسمس 2021 تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید و بازار های بانکوک، سواحل پاتایا و پوکت را ببینید و از آرامش چیانگ مای لذت ببرید.

.

خدمات تور پوکت نوروز 99

بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل های پوکت همراه با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، راهنمای فارسی زبان، سیم کارت، اخذ ویزای عادی تایلند، گشت شهری.

.

پروازهای تور پوکت نوروز 99

تور پوکت ویژه نوروز 99 با پروازهای مختلفی همچون پرواز قطری، پرواز عمان ایر، پرواز Thai Airways، پرواز ایر آسیا، پرواز ماهان و پرواز ایران ایر قابل رزرو می باشد (در صورتیکه پروازها پر نباشد).

.

قیمت تور پوکت نوروز 99

قیمت تور پوکت نوروز 99 با توجه به نوع خدمات، نوع هتل و نوع پرواز کاملا متغیر می باشد. جهت اطلاع دقیق قیمت ها با شماره های سایت تماس بگیرید.

با توجه به اینکه تور پوکت نوروز 99 بعنوان یکی از پرطرفدارترین تورهای تایلند نوروز 99، متقاضیان زیادی دارد بنابراین سایت تور تایلند پیشنهاد می نماید که هم از جهت تسهیل در فرایند اخذ ویزای تایلند و هم از جهت قیمت مناسب تر و پرواز بهتر، تور را زودتر رزرو نمایید.منبع: نت تای
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 366

به "تور پوکت تایلند نوروز 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور پوکت تایلند نوروز 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید