جایگزین ترامپ در کمپین انتخاباتی؟

به گزارش اکسپرس بلاگ، خبرنگاران : پس از ابتلای دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا به کرونا، معاونش مایک پنس به نمایندگی از او در کمپین انتخاباتی روز پنجشنبه در ایالت آریزونا حضور پیدا می کند.

جایگزین ترامپ در کمپین انتخاباتی؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا: این کمپین به میزبانی شرکت TYR Tactical که تجهیزات نظامی می فروشد برگزار می شود اما معلوم نیست که این کمپین در فضای باز خواهد بود یا فضای بسته.

ستاد انتخاباتی ترامپ جمعه شب اعلام نمود که تمام برنامه های انتخاباتی رییس جمهوری آمریکا تا اطلاع ثانوی متوقف شده و فعالیت های ترامپ به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

ترامپ بامداد جمعه اعلام نمود که تست های تشخیصی انجام گرفته از او و همسرش ملانیا، مثبت است و آن دو دوره قرنطینه خود را آغاز می کنند.

رییس جمهوری آمریکا به دنبال ابتلا به کووید 19 جمعه شب به یک بیمارستان نظامی منتقل شد.

او در نخستین مناظره انتخاباتی، رقیب خود جو بایدن را به دلیل ماسک زدن مورد تمسخر قرار داد. ترامپ روز پنجنشنبه به وقت محلی در جریان یک سخنرانی برای هواداران خود در پنسلوانیا که عمدتا ماسک نزده بودند، پرسید آیا آنها کسی را می شناسند که بیشتر از بایدن از ماسک خوشش بیاید.

تا به امروز بیش از 7 میلیون و 550 هزار بیمار مبتلا به کرونا در آمریکا شناسایی شده اند که 213 هزار و 526 نفر آنها جان خود را از دست داده اند.

گردشگری: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 8307

به "جایگزین ترامپ در کمپین انتخاباتی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایگزین ترامپ در کمپین انتخاباتی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید