جدیدترین وارث پیراهن کریم باقری در پرسپولیس

به گزارش اکسپرس بلاگ، علی نعمتی مدافعی است که از زمان برانکو در همه جابجایی نامش پیرامون باشگاه پرسپولیس دیده می شد. او که خودش هم به پرسپولیسی شدن تمایل داشت به علت قرارداد با پدیده نمی توانست به این تیم تهرانی بپیوندد، اما در نهایت در فاصله یک فصل مانده به انتها قرارداد با دریافت رضایت نامه پرسپولیسی شد.

جدیدترین وارث پیراهن کریم باقری در پرسپولیس

نعمتی که علاقه زیادی به شماره 3 داشت و در پدیده با این لباس به میدان می رفت پس از آمدن به پرسپولیس شماره جدیدی را انتخاب کرد. شماره 3 نیم فصل پیش به فرشاد فرجی دیگر مدافع سابق پدیده داده شده بود تا علی نعمتی شماره 6 را به تن کند.

پیراهن شماره 6 صندلی ویژه ای در تاریخ باشگاه پرسپولیس دارد. علت اول به بازی معروف سال 52 برمی شود و علت دوم هم مربوط به بازیکنانی است که در طول تاریخ این لباس را بر تن داشته اند. شاید همه پرسپولیسی ها کریم باقری، یکی از برترین کاپیتان های تاریخ شان را صاحب اصلی این پیراهن بدانند، اما پیش از باقری و بعد از آن هم افراد دیگری این لباس را به تن کردند و حتی با آن به بازوبند کاپیتانی رسیدند.

پیش از کریم باقری، ضیا عربشاهی برای سال های طولانی این لباس را در اختیار داشت. جز این دو، فریدون معینی و اصغر ادیبی هم در سال های دهه پنجاه با شماره 6 در میدان برای پرسپولیس نقش آفرینی کردند. محمد نصرتی و محسن بنگر دو کاپیتان دیگر پرسپولیس هم این لباس را بر تن داشتند و در مجموع می توان پیراهنی که تا شروع سال های دهه 90 برتن کریم باقری بود را در کنار پیراهن شماره 10 و لباس معروف علی پروین جزو برترین لباس های تاریخ باشگاه پرسپولیس قلمداد کرد. در دو سال اخیر حسین کنعانی زادگان که رابطه خاصی هم با آقا کریم دارد این لباس را می پوشید و با آن دو قهرمانی لیگ، یک سوپرکاپ و یک نایب قهرمانی آسیا به دست آورد.

حال این پیراهن تنها پس از گذشت چند هفته از جدایی کنعانی به بازیکن جدیدی رسیده است که علاوه بر پست مدافع میانی قابلیت بازی در دفاع چپ را دارد. احتمالا نعمتی نخستین بازی رسمی خود با شماره 6 را در لیگ قهرمانان آسیا و مقابل استقلال تاجیکستان تجربه خواهد نمود.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 16495

به "جدیدترین وارث پیراهن کریم باقری در پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین وارث پیراهن کریم باقری در پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید