جشنواره فرهنگی ادبی شعرونا با محور کروناویروس برگزار می گردد

به گزارش اکسپرس بلاگ، رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول گفت: جشنواره فرهنگی ادبی شعرونا با محور کروناویروس به همت کانون ادبی باران اندیشه این دانشگاه در استان خوزستان برگزار می گردد.

جشنواره فرهنگی ادبی شعرونا با محور کروناویروس برگزار می گردد

عبدالله مقامیان زاده در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران در دزفول از برگزاری جشنواره فرهنگی ادبی شعرونا با محور کروناویروس به همت کانون ادبی باران اندیشه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در استان خوزستان اطلاع داد.

وی اظهار کرد: این جشنواره در دو بخش شعر (نو و کلاسیک) و نیز دلنوشته و نثر ادبی برگزار خواهد شد و از 10 برگزیده این جشنواره با اهدای لوح سپاس و جایزه نقدی یک میلیون ریالی قدردانی خواهد شد.

رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول اضافه نمود: تمام دانشجویان و عموم علاقه مندان به ادبیات در استان خوزستان می توانند آثار خود را تا تاریخ 25 اردیبهشت 99 در پیامرسان واتس اپ به شماره 09981420868 ارسال نمایند.

مقامیان زاده گفت: آثار ارسالی می تواند موضوعاتی مانند پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه، ایثار مدافعان سلامت، کرونا در ماه مبارک رمضان، ترویج فرهنگ خودمراقبتی، رعایت بهداشت و در خانه ماندن و نیز دیدگاه شاعرانه شرکت نمایندگان به کرونا را شامل گردد.

4103/4062/

گردشگری: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 3231

به "جشنواره فرهنگی ادبی شعرونا با محور کروناویروس برگزار می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "جشنواره فرهنگی ادبی شعرونا با محور کروناویروس برگزار می گردد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره فرهنگی ادبی شعرونا با محور کروناویروس برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید